گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

کمال خرازی: مرحوم حسن غفوری‌فرد از ابتدا مدافع انقلاب بود و همچنان مدافع نظام جمهوری اسلامی ماند/ از دست دادن چنین فرد دانشمند و برجسته‌ای، ضایعه‌ای برای کشور است

کمال خرازی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به جماران گفت: آقای دکتر غفوری‌فرد اولا دانشمند برجسته‌ای بود و مدیریت قاطع روشنی هم داشت. شخصیتی بود که خط و خطوط خودش را تغییر نداد؛ از ابتدا مدافع انقلاب بود و همچنان مدافع نظام جمهوری اسلامی ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مرحوم حسن غفوری‌فرد از ابتدا مدافع انقلاب بود و همچنان مدافع نظام جمهوری اسلامی ماند، گفت: از دست دادن چنین فرد دانشمند و برجسته‌ای، ضایعه‌ای برای کشور است.

کمال خرازی در حاشیه مراسم تشییع پیکر دکتر حسن غفوری‌فرد به خبرنگار جماران گفت: آقای دکتر غفوری‌فرد اولا دانشمند برجسته‌ای بود و مدیریت قاطع روشنی هم داشت. شخصیتی بود که خط و خطوط خودش را تغییر نداد؛ از ابتدا مدافع انقلاب بود و همچنان مدافع نظام جمهوری اسلامی ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه از دست دادن چنین فرد دانشمند و برجسته‌ای، ضایعه‌ای برای کشور است، افزود: من شخصا از نوجوانی با ایشان رفیق بودم و به خوبی شخصیت ایشان را می‌شناسم و به نظر من از احترام بالایی برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه در مراسم تشییع و تدفین دکتر غفوری‌فرد صنوف مختلف شرکت کردند، اظهار داشت: این حضور نشان می دهد که فرد محبوبی بود. ان شاء الله خداوند ایشان را رحمت کند و درجاتش را متعالی بگرداند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.