گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

رجایی، نماینده مجلس: باید ببینیم چه کسانی از حوادث مدارس سود می‌برند/ می‌خواهند ناامنی و هراس در آموزش ایجاد کنند/ شرایط زنان ما در جمهوری اسلامی بهتر شد/ ما کشوری آزاد هستیم؛ هر کسی می‌تواند گفتمان خود را داشته باشد

حسین رجایی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با حوادث اخیر در مدارس کشور به خبرنگار جماران گفت: باید دید این جریانی که اتفاقات را رقم میزند کیست و چه سناریویی پشت اتفاقات است و از طرفی چه بهره‌برداری‌هایی از آن می‌خواهد شود؟ آن‌ها می‌خواهند ناامنی، عدم ثبات امنیت، هراس در آموزش کشور، دوگانگی بین بانوان و جامعه بوجود بیاید.

حسین رجایی عضو کمیسیون اجتماعی درباره برخی گفته‌ها که حوادث اخیر در مدارس از سوی عده‌ای در داخل است به خبرنگار جماران گفت: ما باید ببینیم چه کسانی از این اتفاق سود می‌برند با این نوع نگاه می‌فهمیم کار چه کسانی است اما آن دسته از افرادی که می‌گویند کار حکومت و تندروها است کاملا تبعات منفی و اثرات مخرب آن به حکومت برمی‌گردد پس قاعدتا این کار حکومت نیست. باید دید این جریانی که اتفاقات را رقم میزند کیست و چه سناریویی پشت اتفاقات است و از طرفی چه بهره‌برداری‌هایی از آن می‌خواهد شود؟ آن‌ها می‌خواهند ناامنی، عدم ثبات امنیت، هراس در آموزش کشور، دوگانگی بین بانوان و جامعه بوجود بیاید.

رجایی در خصوص دو دستگی صورت گرفته در فضای مجازی گفت: ما با دو دستگی در فضای مجازی روبرو نیستیم، ما چون کشوری آزاد هستیم هر کسی می‌تواند گفتمان و ایدئولوژی خود را داشته باشد در هر جامعه‌ای برخی می‌توانند موافق یک گفتمان و عده‌ای مخالف باشند اما آنچه که در جامعه برای ما مهم است؛ اعتقاد گفتمان قالب بوده که در آن شرایط زنان ما در جمهوری اسلامی نه تنها نسبت به قبل بدتر نشد بلکه رو به بهبودی و بهتر نیز شده است و این دوگانگی را من قبول ندارم زیرا کاذب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.