همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» با سخنرانی دکتر محسن رهامی، عضو هیئت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران و دکتر هادی صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه و استاد تمام دانشگاه قرآن و حدیث، در حرم امام برگزار می شود.

همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و پایگاه خبری جماران، در حرم مطهر حضرت امام برگزار می شود.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن رهامی، عضو هیئت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر هادی صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه و استاد تمام دانشگاه قرآن و حدیث، در این همایش سخنرانی خواهند داشت و فاطمه ریاحی دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه تهران در این همایش ارائه دانشجویی خواهد داشت.

همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه، ساعت 15، در سالن توحید حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار می شود و کسانی که امکان حضور در این سالن را نداشته باشند می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی جماران به آدرس «jamaran.news» به صورت زنده آن را تماشا کنند.

 

 

0000

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.