سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها با سرعت و جدیت پیگیری و رفع کند.

به گزارش جماران؛ رئیسی وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها با سرعت و جدیت پیگیری و رفع کند.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آمارهای افزایش تولید در بخش‌های مختلف، این افزایش را حاصل بهبود عملکرد در عرصه‌های متعدد اقتصادی دانست و گفت : رسانه ها با انعکاس و تبیین درست این موفقیت ها می‌توانند امید و اعتماد عمومی جامعه را ارتقا دهند. در گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت به هیات دولت آمده بود میزان تولید در شرکت های صنعتی و معدنی بورسی که ۵۰ درصد تولید کشور را شامل می شود، در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ هفت و هفت دهم درصد رشد ثبت شده است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره ایجاد هیئت مولدسازی اموال راکد و مازاد دستگاه‌ها در وزارت امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه‌ها می‌تواند با رفع محدودیت‌های تامین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور بوجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی‌ها مازاد دستگاه‌ها تسریع شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها با سرعت و جدیت پیگیری و رفع کند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری سال بر اهمیت استفاده از فرصت باقیمانده از سال ۱۴۰۱ برای ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های دانش‌بنیان در کشور تاکید و تصریح کرد: اگر چه افزایش تعداد و تنوع واحدهای دانش‌بنیان در کشور مهم است، اما نباید اجازه داد ارتقای کیفی عملکرد مجموعه‌های دانش‌بنیان قربانی افزایش کمی این واحدها شود.

رئیس جمهور با توجه به فرارسیدن فصل سرما در کشور و افزایش مصرف انرژی، وزارت نفت را مکلف کرد برای بهینه شدن مصرف انرژی راهکارهای مناسب را اتخاذ کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.