احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد حضورش در مناظره در دانشگاه شریف نوشت: در حد مقدوراتم همچنان دعوت به حضور را می‌پذیرم، زیرا نپذیرفتنش هیچ گرهی از مشکلات این سرزمین باز نمی‌کند. ضمناً این عنوان دبیرکلی سازمان ادوار تحکیم که به من داده‌اند مربوط به سال‌های ۸۶ تا ۸۸ و به عبارتی مربوط به سابق است.

به گزارش جماران؛ احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در حساب توییتر خود نوشت: فردا سه‌شنبه قرار است در دانشگاه صنعتی شریف مناظره ای به شرح فوق برگزار شود.

راستش من این روزها برای حضور در این نوع مناظرات دردانشگاه‌ها مرتب دعوت میشوم و به ندرت میپذیرم.

در دوران دوم خرداد که حضوری پررنگ دراجتماعات پرشوردانشجویی داشتم، وقتی مراسم باکارشکنی روبرو میشد و به هم می‌خورد، من بارها اعلام کردم که حضور امثال مرا در دانشگاه‌ها قدر بدانید و اینقدر بی‌تحملی و سختگیری از خود نشان ندهید، وگرنه روزی خواهد رسید که برای ورودمان به دانشگاه و حضور در اجتماع دانشجویان شما اصرار کنید و ما نپذیریم! متأسفانه با تأخیر بسیار، همان روز فرا رسیده است،

من اما در حد مقدوراتم همچنان دعوت به حضور را می‌پذیرم، زیرا نپذیرفتنش هیچ گرهی از مشکلات این سرزمین باز نمی‌کند. ضمناً این عنوان دبیرکلی سازمان ادوار تحکیم که به من داده‌اند مربوط به سال‌های ۸۶ تا ۸۸ و به عبارتی مربوط به سابق است.

 

مناظره زیدآبادی و گنجی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.