به نظر می رسد دشمنان ما این بار می خواهند با پاره پاره کردن مردم، ایشان را به جان هم اندازند و از «یکی بودن ما» انتقام بگیرند. همه باید به هوش باشیم و با ترک مخاصمه های ساختگی، در دام رسانه هایی که نانشان را دشمنان دیروز و امروز ما می دهند نیافتیم.

پایگاه خبری جماران: بعد از مرگ غیرمنتظره خانم مهسا امینی، تقریبا همه ی جناح های کشور این واقعه را ناگوار دانستند و نسبت به آن ابراز تأسف کردند و خواستار تحقیقات در این زمینه شدند. اما مثل همه حوادث دیگر دشمنان نظام و انقلاب از «التهاب احساسی» کشور استفاده کرده و با موج سواری، «همدردی مردم» را به «اعتراض های خیابانی» و «اغتشاش های کور» کشاندند. شهرهای مختلف را با جمعیت های پراکنده صحنه زد و خورد گروه های مختلف مردمی کردند. 

آنچه برای هر بیننده ای مشهود است آن است که شبکه های ضدانقلاب اینک سردمدار این تلاش برای برهم زدن نظم عمومی و ماهی گیری از هیاهوی خیابانی شده اند. 

راستی کسی فکر کرده که با دوپاره کردن مردم و تقسیم آن به گروه های مختلف چه به سر هویت و حقیقت ما می آید؟ آنانکه ارزش های دینی مردم را هدف گرفته اند، ذره ای برای این کشور دلسوزی ندارند. کیست که نداند که از زمره مهم ترین اجزاء هویت ملی ما، ارزش های دینی و اسلامی است؟ کشوری که بیش از نود درصد مردم آن نام های پیامبر و ائمه را دارند با کدام ارزش دینی بیگانه است؟ اینکه کسی با مسخره کردن این ارزش ها به جنگ باورهای مردم برود و جامعه را به دو گروه تقسیم کند و اختلاف عمیقی را در جامعه دامن زند، چه نام دارد؟

به نظر می رسد دشمنان ما این بار می خواهند با پاره پاره کردن مردم، ایشان را به جان هم اندازند و از «یکی بودن ما» انتقام بگیرند. 

همه باید به هوش باشیم و با ترک مخاصمه های ساختگی، در دام رسانه هایی که نانشان را دشمنان دیروز و امروز ما می دهند نیافتیم. 

«چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم،خانه اش ویران باد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
16 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.