رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده کل سپاه اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص اهمیت جایگاه سازمان که فرموده اند:" سازمان قضایی نیروهای مسلح بایستی با اقتدار و البته حکیمانه کارش را پیش ببرد" خاطر نشان کرد : این دیدگاه معظم له به خاطر اهمیت نیروهای مسلح است چرا که آنها ضامن اقتدار کشور هستند.

به گزارش جماران؛ سردار سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در سازمان قضایی نیروهای مسلح با حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان، دیدار و گفتگو کرد. 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص اهمیت جایگاه سازمان که فرموده اند:" سازمان قضایی نیروهای مسلح بایستی با اقتدار و البته حکیمانه کارش را پیش ببرد" خاطر نشان کرد : این دیدگاه معظم له به خاطر اهمیت نیروهای مسلح است چرا که آنها ضامن اقتدار کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه صیانت و پیشگیری از وقوع جرم از دیدگاه معظم له در سازمان قضایی نیروهای مسلح اولویت کاری می باشد اضافه نمود: جرایم در نیروهای مسلح البته اندک  می باشد  اما وقوع همین اندک نیز زیبنده و قابل قبول نیست.

 

سردار سلامی و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح (1)

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار داشت: به لطف خدا نیروهای مسلح ما در بین نیروهای مسلح کل دنیا می درخشند و طبق نظر سنجی صورت گرفته از مردم ، در خصوص میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه های مختلف، نیروهای مسلح دارای رتبه دوم در کشور هستند و این نشان از اطمینان و اعتماد مردم به نیروهای مسلح است.

همچنین وی با اشاره به جایگاه سپاه در قانون اساسی و فرمایشات حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی خاطر نشان ساخت این نیروی قدرتمند و مردمی برآمده از متن انقلاب است و حافظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف می باشد.

 

سردار سلامی و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح (2)

 

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان افزود: برنامه پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح در سال جاری با موضوع بررسی جرائم نوپدید با محوریت فضای مجازی و سایبر به منظور کاهش آسیب های فضای مجازی اجرا می شود. 

سردار سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح نهادی پاکیزه، درخشنده در قوه قضاییه و جمع صالحان است ، گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح الگو و مدل بسیار خوبی برای سیستم قضایی کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به ضرورت اقدامات خوبِ پیشگیرانه سازمان قضایی در صیانت از نیروهای مسلح تصریح کرد: برنامه های پیشگیری از وقوع جرم از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

 

سردار سلامی و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح (3)

 

وی با بیان خصوصیات اخلاقی سردار شهید سلیمانی گفت: یکی از عواملی که سردار سلیمانی را عزیز و مردم پسند کرد ، تواضع و فروتنی ایشان در عین اقتدار بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ارزش نیروهای مسلح در جامعه به همین پاک بودن آنها است چون آنها مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و فروتنی و تواضع در هنگام قوی و مقتدر بودن معنا پیدا می کند.

شایان ذکر است سردار سرلشکر سلامی پس از این دیدار با حضور بر مزار شهید گمنام تدفین شده در سازمان قضایی نیروهای مسلح به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.