رییسی در پاسخ به پیام تبریک نارندرا مودی نخست وزیر هند به مناسبت عید سعید قربان، ضمن تشکر از وی و تبریک متقابل به دولت و مردم هند خصوصا جمعیت ۲۰۰ میلیونی مسلمانان هند، برای صلح و دوستی بین تمام مردم هند و امنیت، رفاه و توسعه در منطقه آرزوهای نیک خود را بیان داشت.

به گزارش جماران؛ نخست وزیر هند در پیامی با تبریک عید سعید قربان به رئیس جمهور، گرامیداشت این عید توسط ۲۰۰ میلیون مسلمان هندی را نمادی از صلح و دوستی بین ادیان مختلف در هند دانسته است.

«ناراندا مودی» نخست وزیر هند در پیامی با تبریک عید سعید قربان به سید ابراهیم رئیسی، برای ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران صلح، دوستی و موفقیت آرزو کرد و برگزاری این عید توسط ۲۰۰ میلیون مسلمان هندی را نمادی از صلح و دوستی بین ادیان مختلف در هند دانست.

رییسی نیز در پاسخ به پیام تبریک نارندرا مودی نخست وزیر هند ضمن تشکر از وی و تبریک متقابل به دولت و مردم هند خصوصا جمعیت ۲۰۰ میلیونی مسلمانان هند، برای صلح و دوستی بین تمام مردم هند و امنیت، رفاه و توسعه در منطقه آرزوهای نیک خود را بیان داشت و بر اهمیت حفظ ویژگی تاریخی هند به عنوان سرزمین احترام به ادیان و جماعات معنویت گرا تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.