کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه، بهنام بلوریان سفیر ترددی ایران در سنگاپور و محمد کاظم آل صادق سفیر جدید فوق العاده و تام الاختیار ایران در عراق با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش جماران؛ کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در دیدار با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از روند مناسبات رو به رشد جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه را ارائه کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار اهمیت روابط دو کشور در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و در ابعاد دو جانبه ، منطقه ای و بین المللی را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت اجرایی شدن توافقات فیمابین دو کشور و استفاده از ظرفیت های موجود خصوصا در بخشهای اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

 

دیدار و گفت و گوی سفرای ایران در روسیه، عراق و سنگاپور با امیرعبداللهیان (4)

 

 

بهنام بلوریان سفیر ترددی جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور در آستانه عزیمت دوره ای به محل ماموریت، با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.

امیر عبداللهیان در این دیدار، اهمیت روابط دو کشور در حوزه های مختلف خصوصا همکاری های اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و توصیه های لازم در زمینه فراهم ساختن خدمات مناسب کنسولی به ایرانیان مقیم سنگاپور را ارائه کرد.

 

دیدار و گفت و گوی سفرای ایران در روسیه، عراق و سنگاپور با امیرعبداللهیان (5)

 

محمد کاظم آل صادق سفیر جدید فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در عراق در آستانه عزیمت به محل ماموریت با  حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به اهمیت مناسبات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق به عنوان دو کشور مهم در منطقه،  در زمینه گسترش و تحکیم مناسبات فیمابین در حوزه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، مبادلات مردمی و دیگر ابعاد روابط، توصیه های لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.