آیت‌الله کریمی جهرمی طی تماسی تلفنی با حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر درگذشت مادر وی را تسلیت گفت. آیت‌الله کریمی جهرمی در تماس تلفنی دیگری با آیت الله مهریزی، درگذشت همسر وی را تسلیت گفت.

به گزارش جماران؛ آیت الله کریمی جهرمی، روز شنبه، ۱۷ اردیبهشت، طی تماس تلفنی با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر،  تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام، ضایعه درگذشت والده مکرمه وی را تسلیت گفت و ضمن طلب رحمت و مغفرت براى آن بانوی صالحه، و درخواست صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال براى بازماندگان، توفیقات روزافزون حجت‌‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر را در خدمت به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنى و زائران و مجاوران آن بارگاه شریف، از خداوند متعال مسالت نمود.

همچنین آیت الله کریمی جهرمی در تماس تلفنی با آیت الله مهریزی از اساتید و فضلای حوزه علمیه، ضایعه درگذشت متعلقه مکرمه وی را تسلیت گفت. 

در این گفتگو، آیت الله کریمی جهرمی، ضمن طلب رحمت و غفران الهی برای آن بانوی مؤمنه، از خدمات آیت الله مهریزی به آن مرحومه در طی دوران بیماری، تجلیل و این خدمات را سیره صالحان دانست و برای وی و دیگر بازماندگان، از خداوند متعال، صبر و اجر، مسئلت نمود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.