گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

سخنگوی دولت: اقدام امام در تعیین روز قدس پشتوانه همیشگی ملت مظلوم فلسطین شد

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، به جماران گفت: تعیین روز قدس توسط امام خمینی(س)، هم وحدت کشورها و امت اسلامی را تقویت کرد و هم پشتوانه ای برای مقاومت همیشگی ملت مظلوم و مقاوم فلسطین شد برای اینکه تمام امت اسلامی نشان بدهند یکپارچه پشت دفاع از حق این مردم خواهند ایستاد.

سخنگوی دولت انتخاب روز قدس توسط امام خمینی(س) را در جهت اتحاد مسلمانان جهان پیرامون مسأله فلسطین دانست و گفت: این اقدام امام خمینی(س) هم وحدت کشورها و امت اسلامی را تقویت کرد و هم پشتوانه ای برای مقاومت همیشگی ملت مظلوم و مقاوم فلسطین شد برای اینکه تمام امت اسلامی نشان بدهند یکپارچه پشت دفاع از حق این مردم خواهند ایستاد.

علی بهادری جهرمی در گفت و گو با خبرنگار جماران در خصوص تأثیر روز قدس بر موفقیت های ملت فلسطین، اظهار داشت: امام با این ابتکار زیبا و به ویژه با پیوند دادن روز دفاع از ملت فلسطین با یکی از ایام تاریخ های قمری که به نوعی مشترک میان تمام کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان است، در جهت اتحاد مسلمانان جهان پیرامون یک حوزه و محور واحد و مشترک به نام قدس و فلسطین اقدام کردند.

سخنگوی دولت افزود: این اقدام امام خمینی(س) هم وحدت کشورها و امت اسلامی را تقویت کرد و هم پشتوانه ای برای مقاومت همیشگی ملت مظلوم و مقاوم فلسطین شد برای اینکه تمام امت اسلامی نشان بدهند یکپارچه پشت دفاع از حق این مردم خواهند ایستاد؛ هرچند که ممکن است برخی سردمداران آنها با برخی عادی سازی ها سعی کنند که مسیر حمایت از حق را تضعیف کنند یا مانع حمایت از حق مسلم مردم فلسطین شوند.

وی تأکید کرد: آثار این حمایت ها و اقدامات را هم امروز داریم با زنده نشان دادن دوباره مقاومت ملت فلسطین توسط جوانان فلسطینی در سرزمین های اشغالی می بینیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.