گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

ناصر سراج: تعیین روز قدس توسط امام خمینی(س) تأثیر به سزایی در موفقیت های مردم فلسطین داشته است

ناصر سراج، معاون سیاسی قوه قضائیه، به جماران گفت: چه می شود که چهار نفر حزب اللهی 33 روزه او را شکست می دهند؟ حتی 18 روزه او را شکست می دهند؟ چون ما در داخل جریان هستیم، شاید خیلی درک نکنیم؛ مثل ماهی که داخل آب است. اما کسانی که باید بفهمند، می دانند که حضرت امام به کجا زد.

معاون سیاسی قوه قضائیه با تأکید بر اینکه تعیین روز قدس توسط امام خمینی(س) قطعا تأثیر به سزایی در جهانی شدن جهاد مردم فلسطین و موفقیت های آنها داشته است، گفت: کسانی که باید بفهمند، می دانند که حضرت امام به کجا زد.

ناصر سراج در گفت و گو با خبرنگار جماران، با تأکید بر اینکه تعیین روز قدس توسط امام خمینی(س) قطعا تأثیر به سزایی در جهانی شدن جهاد مردم فلسطین و موفقیت های آنها داشته است، گفت: اسرائیل تا دندان مسلح و کل جهان پشتش هست. چه می شود که چهار نفر حزب اللهی 33 روزه او را شکست می دهند؟ حتی 18 روزه او را شکست می دهند؟ چون ما در داخل جریان هستیم، شاید خیلی درک نکنیم؛ مثل ماهی که داخل آب است.

معاون سیاسی قوه قضائیه تأکید کرد: کسانی که باید بفهمند، می دانند که حضرت امام به کجا زد. هر فعالیتی کردند که حجم فعالیت این مردم را خم و یا بی تفاوت کنند، خوشبختانه موفق نبوده اند. این تأثیر سخنان حضرت امام بعد از حدود 40 سال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.