یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت/

تداوم جنایات آل سعود

اعدام ها در حالی صورت می گیرد که رژیم سعودی تبلیغات وسیعی در باره انجام اصلاحات در آن کشور انجام می دهد ولی مثل این که اصلاحات فقط در حوزه دور کردن مردم از سیاست انجام می شود. زیرا رژیم سعودی افرادی را که متفاوت از حکومت می اندیشند، انسان‌های منحرف از نظر فکری می خواند و برای آنها حتی حق حیات هم قائل نیست.

پایگاه خبری جماران: همزمان با تداوم حملات روسیه به اکراین و درگیری افکار عمومی مردم جهان با مصیبت های وارد شده بر مردم اکراین و آوارگی میلیونها انسان بیگناه، رژیم سفاک آل سعود دست به جنایت جدیدی زد و ۸۱ نفر از مردم مظلوم عربستان بویژه جوانان شیعه آن کشور را بیرحمانه اعدام کرد. 

این اعدام ها در حالی صورت می گیرد که رژیم سعودی تبلیغات وسیعی در باره انجام اصلاحات در آن کشور انجام می دهد ولی مثل این که اصلاحات فقط در حوزه دور کردن مردم از سیاست انجام می شود. زیرا رژیم سعودی افرادی را که متفاوت از حکومت می اندیشند، انسان‌های منحرف از نظر فکری می خواند و برای آنها حتی حق حیات هم قائل نیست. 

بدین ترتیب به نظر می رسد که این اعدام ها برای به خطر نیفتادن حکومت دیکتاتوری بن سلمان بر چاه های نفت انجام شده است. 

رژیم خونخوار آل سعود که مردم دنیا آن را به شمشیر و ثروت نفتی می شناسند، برای تداوم حکومت ظالمانه خود هر از چندی تعدادی از انسان‌های مومن و آزادیخواه سرزمین حجاز را گردن می زند. در حال حاضر ولیعهد سفاک سعودی با روابط خوبی که با آمریکا و اسرائیل دارد، بدون واهمه و نگرانی از برقراری تحریم های حقوق بشری، هر جنایتی را مرتکب می شود. ولیعهد سعودی که تجربه قطعه قطعه کردن قاشقچی و اعدام شیخ نمر را در سابقه خونریزیهای خود دارد با خیال راحت دست پلید خود را همچنان به خون بیگناهان شبه جزیره حجاز آلوده می کند و به سبک داعش همچنان به گردن زدن انسان‌های فرهیخته و مظلوم ادامه می دهد تا کسی به دنبال دموکراسی خواهی و حق حاکمیت ملی نباشد. 

طبیعی است که اگر مردم جهان در برابر این جنایت بیشرمانه سکوت کنند، خون های بیشتری از مظلومین در جهان ریخته خواهد شد. 

مسلمانان آزادیخواه جهان نمی توانند همچنان شاهد چنین رفتارهایی از سوی یک خاندان فاسد حاکم بر عربستان باشند که به زور شمشیر و با باز کردن راه اسرائیل به کشورهای عربی، همچنان حق مردم فلسطین را پایمال می کنند. 

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.