گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش: وحدت، یکپارچگی و یکدلی کشور ما باعث عصبانیت دشمن شده است

امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، به جماران گفت: در واقع امام بزرگوار ما حول محور وحدت و یکپارچگی هم توانست انقلاب را به پیروزی برساند و هم عزت و عزتمندی را برای همیشه این مملکت نهادینه کند و به یادگار بگذارد.

پایگاه خبری جماران: فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امام حول محور وحدت و یکپارچگی توانست انقلاب را به پیروزی برساند، گفت: الحمدلله وحدت، یکپارچگی و یکدلی در کشور حاکم است و همین باعث عصبانیت دشمن ما شده است.

مشروح گفت و گوی خبرنگار جماران با امیر کیومرث حیدری را در ادامه می خوانید:

به نظر شما امام چه طور توانست مردم را به مسیر انقلاب اسلامی بیاورد؟

امام بزرگوار ما بارها در بیاناتشان این راه را بیان فرموده اند. اول با اعتماد به خدا این کار را انجام دادند؛ یعنی امام به پشتیبانی خدای تبارک و تعالی اعتقاد و اعتماد داشت. دوم اعتماد به مردم بود. حرکت امام یک حرکت مردمی با ایدئولوژی الهی و اعتماد به مردم و جوانان این کشور بود. در واقع امام بزرگوار ما حول محور وحدت و یکپارچگی هم توانست انقلاب را به پیروزی برساند و هم عزت و عزتمندی را برای همیشه این مملکت نهادینه کند و به یادگار بگذارد.

 

امروز مسئولین ما چه طور می توانند مردم را به مسیر انقلاب دعوت کنند؟

با تبعیت از سیره امام و فرمایشات ایشان و قوانینی که حضرت امام وضع کرده اند. مرام و مسلک امام باید جاری و ساری باشد تا ان شاء الله مسئولین ما هم بتوانند به خواسته ها و فرامین امام عزیز ما جامه عمل بپوشانند؛ که الحمدلله همچنین هم هست.

 

وضعیت کشور از این منظر را چه طور ارزیابی می کنید؟

بسیار عالی است. الحمدلله وحدت، یکپارچگی و یکدلی در کشور حاکم است و همین باعث عصبانیت دشمن ما شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.