پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

شهید قاسم سلیمانی بنیانگذار فرهنگ مقاومت در منطقه بود

جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بیانیه ای گفت: شهید قاسم سلیمانی بنیانگذار فرهنگ مقاومت در منطقه بود، فرهنگی که در افق خود حذف اسرائیل و جریان سلطه را ترسیم کرده است بر این اساس سلیمانی در جای جای هر مقاومتی علیه صهیونیسم و استکبار حاضر است.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت دومین سالروز شهادت فرمانده بزرگ محور مقاومت شهید قاسم سلیمانی و روز ملی مقاومت با صدور بیانیه ای یاد و خاطره این شهید بزرگ و عزیز را گرامی داشت.

به گزارش جماران، متن این بیانیه به شرح زیر است:

سیزدهم دی ماه به پاس رشادت ها و ایثار بزرگ فرمانده محور مقاومت، روز ملی مقاومت نامگذاری شده است.  این روز تا همیشه تاریخ به نام شهید قاسم سلیمانی در تاریخ ایران جاودانه شد. روزی که عزیز ملت و امت و رهبری به آرزوی چهل ساله اش رسید و لباس شهادت بر قامت وی راست آمد.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ جبهه اسلام و تثبیت کننده محور مقاومت و «شهید قدس» و «سرباز وطن و اسلام» قاسم سلیمانی و همه شهدای جغرافیای مقاومت ضد صهیونیستی و ضد استکباری اعلام می دارد:

–           شهید قاسم سلیمانی بنیانگذار فرهنگ مقاومت در منطقه بود، فرهنگی که در افق خود حذف اسرائیل و جریان سلطه را ترسیم کرده است بر این اساس سلیمانی در جای جای هر مقاومتی علیه صهیونیسم و استکبار حاضر است.

–           شهادت گمشده این فرمانده بزرگ محور مقاومت که برای یافتنش کوه ها و دشت ها و دره ها را سالها گشته بود لذا امریکا و اسرائیل و مزدوران خائن منطقه ای از ترور وی نباید خوشحال باشند چرا که گمشده اش را به وی رساندند.

–           ترور شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانش توسط دولت تروریستی امریکا چهره حقیقی امریکای جنایتکار را بیش از گذشته آشکار کرد و ملت های منطقه و خصوصا محور مقاومت را برای مبارزه با امریکا و اسرائیل بیش از گذشته منسجم و مصمم ساخته است تا جائیکه امریکا خود را ناگزیر از خروج از منطقه می بیند.

–           با شهادت فرماندهان بزرگ مقاومت، نه تنها مقاومت ضد استکباری و ضد صهیونیستی تضعیف نشده است بلکه قویتر و فعال تر از گذشته اهداف تاسیسی خود را دنبال می کند و امروزه مقاومت در همه جبهه های درگیری با امریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آن، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن دست بالا و تعیین کننده را دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.