در پیام هایی جداگانه، مجلس اعلای شیعیان و جنبش امل درگذشت خانم پروین خلیلی همسر امام موسی صدر را تسلیت گفتند.

به گزارش جماران؛ مجلس اعلای اسلامی شیعیان و جنبش امل لبنان با انتشار بیانیه های جداگانه درگذشت همسر امام موسی صدر را تسلیت گفته و وی را نمونه بانوی زینبی مجاهد و مبلغ توصیف کردند.

جنبش امل لبنان در بیانیه خود درگذشت بانوی مجاهد «پروین خلیلی» همسر امام موسی صدر و  یار و یاور همیشگی آن امام در راه جهاد را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است که همسر امام موسی صدر بخش اعظم عمر خود را با صبر و بردباری سپری کرد و در سخت ترین شرایط حامی و پشتیبان خانواده خویش بود.

این بیانیه افزود: همسر امام موسی صدر نمونه بانوی زینبی مجاهد بود. وی درگذشت؛ درحالی  که غم و قصه نبود (همسر خود) را در دل داشت. 

جنبش امل لبنان برای همسر بزرگوار امام موسی صدر رحمت واسعه و بهشت برین و به خاطر این مصیبت برای امام موسی صدر در غربت خود و برای خانواده وی صبر و بردباری و آرامش و برای محبان ایشان پاداش و ثواب بزرگ از خداوند متعال مسالت کرد.

این جنبش همچنین خواهان گسترده ترین مشارکت در مراسم تشییع آن مرحومه شد که ساعت ۱۱ صبح فردا شنبه به وقت محلی در شهر صور در جنوب لبنان برگزار خواهد شد.

همزمان مجلس اعلای شیعیان لبنان نیز در پیامی درگذشت خانم پروین خلیلی همسر امام موسی صدر را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: آن مرحومه نمونه بانوی مبلغ صبور و بردبار و یار و همراه امام موسی صدر در مسیر جهادی خود بود و نیمی از عمر خویش را با غم فراق، به امید بازگشت امام موسی صدر سپری کرد.

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز با دعوت از مردم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر همسر امام موسی صدر اعلام کرد که این مراسم از مقابل موسسات امام موسی صدر در شهر صور آغاز خواهد شد و پیکر وی سپس در محل حسینیه الزهراء (س) این شهر به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.