پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی پاسخ اظهارات اخیر نماینده قم علیه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را داد و مستنداتی در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش جماران؛ پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی با انتشار فیلمی اعلام کرد: «در پی سخنان کذب یکی از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، مبنی بر شکایت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از عوامل اغتشاش در مراسم ۱۵ خرداد قم در سال ۸۵، جهت تنویر افکار عمومی لازم می دانیم به برخی اسناد و مدارک موجود از وقایع همان زمان، اشاره کنیم تا مشخص شود که آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن زمان، مانند همیشه، نه تنها شکایتی نکردند حتی اغتشاشگران را بخشیده و عفو کردند.

هرچند شانتاژ های این نماینده دراین خصوص، حتی پس از گذشت حدود ۵ سال از رحلت آیت الله هاشمی، حکایت آشکاری از اعترافی تلخ ازحقد، کینه و برخورد جناحی و سیاسی با موارد تخلف هم جناحی های خود، حتی در قوه قضاییه آن زمان دارد و علناً، آنرا موجب افتخار خود و هم جناحی هایش می داند.»

 

فارس

 

توضیحات روابط عمومی مجمع تشخیص درباره یک خبر

هاشمی هیچ شکایتی نداشته است

بدنبال درج نامه هاشمی رفسنجانی در خصوص محکومیت عوامل اغتشاش در قم با تیتر« هاشمی رفسنجانی از شکایت خود در حادثه 15 خرداد قم گذشت» روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی ارسال کرد.

در این توضیحات آمده است: تیتر انتخابی اینگونه القا کرده است که قبلاً شکایتی در کار بوده که در این نامه از آن گذشت شده است. همانگونه که مطلعید و در متن نامه ایشان نیز آمده است، قبلاً هیچگونه شکایتی از طرف ایشان انجام نشده بود که بخواهند گذشت کنند و بلافاصله پس از سخنرانی هم اعلام کرده بودند: «از کسی شکایتی ندارم و از حق شخصی خود گذشت کرده‌ام.» فارس: تیتر استنباطی از نامه "رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام" نادرست بوده که بدین وسیله اصلاح می‌شود. انتهای پیام/

 

حجم ویدیو: 5.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
16 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.