گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

دعوت فرزند مرحوم محتشمی پور برای حضور در مراسم شب هفتم آن مرحوم

ان شاء الله روز دوشنبه از ساعت 19 تا 20:30 دقیقه مراسمی را در حرم امام با رعایت ضوابط بهداشتی خواهیم داشت و نماز مغرب و عشاء هم ان شاء الله به امامت حضرت حاج سیدحسن آقای خمینی برگزار خواهد شد.

فرزند مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر محتشمی پور(ره) از دوستداران امام و شاگردان حقیقی و یادگاران ایشان دعوت کرد در مراسم بزرگداشتی که عصر دوشنبه از ساعت 19 در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار می شود شرکت کنند.

سیدعلی محتشمی پور در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار داشت: همان طور که حاج آقا در زمان حیاتشان به رعایت استانداردها و اصول ابلاغی ستاد مقابله با کرونا در مراسم های دارالزهرا(س)مقیّد بودند، پس از درگذشتشان هم سیاست اصلی ما برای برگزاری مراسمات و اعلام آن به علاقمندان ایشان بر این قرار گرفت که کمترین میزان تجمع و افزایش ریسک ابتلا به کرونا را در میان مردم عزیزمان داشته باشیم.

فرزند مرحوم محتشمی پور افزود: بر این اساس ما مراسم ختم حاج آقا را صرفا در دارالزهرا(س) به صورت کاملا محدود داشتیم و از طرف دیگر مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان در حسینیه جماران و همچنین تدفین در کنار جوار نورانی حضرت عبدالعظم حسنی(ع) به فوریت انجام شد که خدای ناخواسته طولانی شدن این موضوع موجب تجمع بیشتر عزاداران نشود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مراسم ختم را در دارالزهرا(س) داشتیم و حضرت آیت الله سیدحسن خمینی مرحمت کردند و برای تسلیت تشریف آوردند. آنجا صحبت بر این شد که با توجه به اینکه خیلی از دوستداران حاج آقا امکان حضور در مراسمات بعد از درگذشت ایشان را نداشته اند، و برای اینکه بتوان شرایطی را مهیّا کرد که یاد و خاطره ایشان زنده نگه داشته شود و مراسم ذکری هم برقرار باشد، پیشنهاد داده شد که از سوی بیت مکرم و معظم حضرت امام خمینی(س) در جوار بارگاه آن حضرت مراسمی برگزار شود.

محتشمی پور تأکید کرد: باید قدردانی کنیم از الطاف، حمایت و همیاری بیت حضرت امام و همسر مکرم مرحوم حاج سیداحمد آقا که از روزهای اول پیگیر بودند و همچنین حاج سیدحسن آقا که لطفشان همیشه شامل حال ما بوده و برگزاری این مراسم در حرم امام خمینی(س) را تقبل کردند و ان شاء الله روز دوشنبه از ساعت 19 تا 20:30 دقیقه مراسمی را در حرم امام با رعایت ضوابط بهداشتی خواهیم داشت و نماز مغرب و عشاء هم ان شاء الله به امامت حضرت حاج سیدحسن آقای خمینی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: از دوستدارانی که به حضرت امام و شاگردان حقیقی و یادگاران ایشان علاقمند هستند دعوت می کنم که ان شاء الله در این مراسم حضور داشته باشند. به امید اینکه ویروس منحوس کرونا هم از کره خاکی محو شود و اینچنین شاهد از دست دادن انسان های شریف و مبتلا به کرونا نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.