در پی درگذشت یار دیرین امام راحل، حجة الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، حجة الاسلام والمسلمین علی کمساری سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) پیام تسلیتی صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری رییس موسسه تنظیم و نشر اثار امام خمینی(س)

به گزارش جماران؛ متن این پیام بدین شرح است:

خبر تأسف بار درگذشت حضرت حجة الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی پور شاگرد خستگی ناپذیر مکتب امام خمینی سلام ا... علیه که از روزگار جوانی در نجف اشرف تا پایان عمر پربرکت خود لحظه ­ای از همراهی مقتدای خویش و استقامت بر راه آن امام عظیم الشأن کوتاهی نکرده و در این راه تا آستانه ­ی شهادت به دست عوامل رژیم غاصب صهیونیستی نیز به پیش رفت، موجب تأثر و تألم تمامی پیروان امام امت(س) و علاقمندان به این روحانی عالم و مجاهد گردید.

از ثمرات و برکات عمر شریف او که یکسره صرف جهاد و اجتهاد و مبارزه با ظلم و استکبار گردید، می­توان به تأسیس محور مقاومت و حزب ا... لبنان، وزارت کشور و نمایندگی مجلس شورای اسلامی و در دهة گذشته همت در تأسیس و مدیریت دفتر مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(س) در نجف اشرف اشاره کرد که حتی شرایط نامناسب ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز وی را از حضور در بیت تاریخی و مدرسه علمیه امام خمینی در نجف اشرف منصرف نساخت و تا واپسین روزهای عمر با برکت خویش در سنگر دفاع از ارزش­های انقلاب و ترویج اندیشه امام عظیم الشأن ثابت قدم نگاه داشت.

اینجانب به نمایندگی از همه کارکنان و مدیران موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) این ضایعه اسفناک را به محضر شریف بقیه ا... الاعظم، عموم امت شهید پرور، بیت شریف امام خمینی(س) و مقام معظم رهبری و به ویژه به همسر فداکار و همراه همیشگی او و فرزندان داغدارش تسلیت گفته و از درگاه الهی علو درجات ایشان و حشر با اولیاء الهی و امام عظیم الشأن را مسئلت می­نمایم.

علی کمساری

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.