یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت/

حکایت همچنان باقی است

اسرائیل از همه توان سیاسی و عملیاتی خود استفاده نموده تا مانع شکل گیری مذاکره و شروع مجدد تلاش های دیپلماتیک برای رفع تحریم ها شود چرا که رژیم غاصب همانقدر که جن از بسم الله می ترسد از به نتیجه رسیدن مذاکرات و رفع تحریم و از این اتفاق می ترسد و شکی نیست که هدف این رژیم جنایتکار و همراهان آن در منطقه چیزی جز همین پیشنهاد تیتر روزنامه کیهان نیست.

پایگاه خبری جماران: تیتر اول روزنامه کیهان را یک ناظر سیاسی از دور ببیند کافی است تا عصبانیت نویسنده بابت پیشرفت مذاکرات وین را متوجه شود.

نیاز به توضیح مفصل نیست که دریابیم هدف دوستان از پیشنهاد ترک مذاکره پیشنهاد خیرخواهانه ای برای کشور نیست.

1) اسرائیل از همه توان سیاسی و عملیاتی خود استفاده نموده تا مانع شکل گیری مذاکره و شروع مجدد تلاش های دیپلماتیک برای رفع تحریم ها شود چرا که رژیم غاصب همانقدر که جن از بسم الله می ترسد از به نتیجه رسیدن مذاکرات و رفع تحریم و از این اتفاق می ترسد و شکی نیست که هدف این رژیم جنایتکار و همراهان آن در منطقه چیزی جز همین پیشنهاد تیتر روزنامه کیهان نیست.

2) ترک مذاکره به معنای پیروزی دشمنان ایران است و نتیجه آن کند شدن روند مذاکراتی می شود که پیش شرط آن رفع تحریم است و پیشنهادی ضد مردمی و ضد انسانی است. تحریم هایی که حق طبیعی و انسانی مردم ایران در آن ضایع شده و موجب کوچک شدن سفره های مردم است.

3) همه پذیرفته ایم که راه حل برچیده شدن این تحریم های ظالمانه گفتگو و احیای توافقات انجام شده است و بدیهی است مذاکره از روی اعتماد به نفس و حفظ حقوق ملت ایران خواهد بود.

البته حق ایران برای مقابله به مثل نسبت به خرابکاری رژیم صهیونیستی محفوظ است، اما برادران عزیز، خواسته ملت ایران از مسئولین کشور این است که حتی یک دقیقه هم برای رفع تحریم معطل نفرمائید.

 

*کارشناس ارشد مسائل بین المللی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
9 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.