اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری طی پیامی فرا رسیدن سوم شعبان میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را به ملت ایران و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش جماران از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در پیام اسحاق جهانگیری خطاب به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: میلاد خجسته سرور آزادگان و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را به شما و پاسداران و بسیجیان عزیز تبریک می‌گویم.

جهانگیری افزود: پاسداری که در زمانه ما سرمشق‌های ماندگاری از آزادگی، فداکاری، مردم‌دوستی و عدالت‌گرایی یافته است، نه یک پیشه که یک وظیفه است.

وی تاکید کرد: از شهیدانی چون سردار سلیمانی عزیز که خود را سرباز وطن نامید و فرماندهان شهیدی مانند باکری‌ها، همت و خرازی که شجاعت را با فروتنی و خلق نیکو درآمیختند تا پیران و نوجوانان شهید بسیجی که ارزش‌های انسانی و اسلامی و ایران‌دوستانه را در عین گمنامی ترویج دادند، همه و همه برای جامعه ما زبان معیار در ترسیم شخصیت پاسداری‌ هستند.امید آنکه به یمن این سرمایه معنوی همة پاسداران عزیز کماکان نگاهبان "آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی باشند".

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.