سید حسن خمینی در پیامی درگذشت حاجیه خانم منصوره صدر (صادقی)، همشیره مکرمه امام موسی صدر و مادر همسر سیدمحمد خاتمی را تسلیت گفت.

به گزارش جماران؛ متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

سرور ارجمند حضرت حجه الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد خاتمی دامت برکاته

در گذشت مادر بزرگوار همسرتان را صمیمانه خدمت جنابعالی و سرکار خانم زهره صادقی تسلیت عرض می نمایم. خدای متعال آن فقیده سعیده و همسر مکرم ایشان مرحوم حجه الاسلام و المسلمین آقای دکتر صادقی را مشمول غفران واسع خویش قرار دهد و به حضرت مستطاب عالی و سرکار خانم زهره صادقی و خواهر بزرگوار و برادر گرامی شان جناب آقای شهاب صادقی صبر و اجر و طول عمر با عزت عنایت دارد. 

سید حسن خمینی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • دکتر سید محمد علی قدیری اصلی

    انا لله و انا الیه راجعون با سلام و دعای خیر خدمت جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد خاتمی باکمال تاسف مطلع شدم مادر همسر مکرمه جنابعالی دخت بزرگوار حضرت آیت الله العظمی آقا سید صدرالدین صدر و همسر مرحوم آیت الله دکتر صادقی دار فانی را وداع کرده به نزد نعیم الهی قرین شده اند ان شاء الله اینجانب این مصیبت بزرگ را خدمت جنابعالی و همسر داغدار مکرمه و همچنین به خانواده های محترم صدر -صادقی -خاتمی- سلطانی طباطبایی بروجردی -خمینی -و دیگر عزیزان تسلیت عرض می نمایم و علو در جات برای آن بانوی سیده جلیله و صبر و خویشتنداری برای شما عزیزم و همسر محترمه از درگه پاک ذات الهی خواستارم با احترام سید محمد علی قدیری اصلی عفی عنه

    پاسخ