سید حسن نصرالله گفت: «عربستان سعودی مدتهاست به ترور من تشویق می کند؛ حداقل بعد از جنگ یمن. اینها داده های جدی است. برخی منابع که نمی توانم بگویم، به من گفته اند که بن سلمان در اولین دیدار با ترامپ، یکی از مواردی که می خواست موافقت آمریکایی ها را بگیرد و از آنها بخواهد این کار را کند ترور فرماندهان مقاومت بود.»

به گزارش جماران؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در پاسخ به این پرسش المیادین که «آیا شما هدف ترور هستید؟» پاسخ داد: «پس از شهادت حاج قاسم فضایی به وجود آمد و گفتند فلانی (یعنی من را) می خواهند ترور کنند.  حاج قاسم هم در ملاقات هایش به من در مورد ترور هشدار می داد.»

نصرالله گفت: «در زمان انتخابات می گفتند او برای برگ برنده به چنین اقداماتی نیاز دارند. اما الان که انتخابات نیست، چطور؟ اما این ترور ها توسط آمریکا و اسرائیل همیشه بوده است. من هدف ترور آنها هستم.»

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: «عربستان سعودی مدتهاست به ترور من تشویق می کند؛ حداقل بعد از جنگ یمن. اینها داده های جدی است. برخی منابع که نمی توانم بگویم، به من گفته اند که بن سلمان در اولین دیدار با ترامپ، یکی از مواردی که می خواست موافقت آمریکایی ها را بگیرد و از آنها بخواهد این کار را کند ترور فرماندهان مقاومت بود.»

نصرالله گفت: «آمریکایی ها این کار را گردن اسرائیلی ها انداختند. عربستان گفته بود ما حاضریم همه پول جنگ(احتمالی) بعد از ترور نصرالله را بدهیم. آمریکا با ترور من موافقت کرده بود.»

حجم ویدیو: 1.92M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.