در پی ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه و انقلابی حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه تسلیتی صادر کرد.

به گزارش جماران؛ متن این بیانیه بدین شرح است

 بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ الفقیه ثَلُمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ 

ارتحال عالم ربانی ، مجاهد نستوه و انقلابی حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی «اعلی اله مقامه» موجب تأسف و تأثر گردید.این فقیه و روحانی عالیقدر از جمله‌ی شخصیت‌های مؤثر نظام و انقلاب بود. آن عالم بزرگوار یار صادق و دیرین امام و رهبری و خادم راستین مردم و انقلاب و از مبارزان سال‌های قبل و پس از پیروزی انقلاب بوده که عمر پربار و با برکت خود را سراسر در راه علم و کسب و نشر معارف اسلامی و نیز مجاهدت سیاسی و اجتماعی و حضور فعال در مناصب رسمی نظام جمهوری اسلامی از جمله ریاست دستگاه قضاء ، عضویت و ریاست مجلس خبرگان رهبری ، عضو فقهای شورای نگهبان ، امامت موقت جمعۀ تهران ، ریاست شورای عالی جامعۀ مدرسین حوزۀ علمیۀ قم سپری کرد که این مسئولیت های متعدد و سنگین هرگز نتوانست در تواضع ، فروتنی و زندگی زاهدانه ی این شخصیت ارزشمند ، کمترین خدشه‌ئی وارد آورد.

وی جامع علم و عمل و جهاد و زُهد بوده همچنانکه سلوک فردی ایشان مؤید این کمالات است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، فقدان این عالم جلیل‌القدر را ضایعه ای بزرگ دانسته و از درگاه خداوند متعال علوّ درجات را برای روح مطهر ایشان مسألت کرده و به محضر حضرت بقیة الله الاعظم امام عصر «ارواحنا له الفداء» ، رهبرمعظم انقلاب اسلامی ،حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای « مدظله العالی » ، مراجع عظام تقلید ، علمای اعلام ، حوزه‌های علمیه و ملت قدرشناس ایران به ویژه بیت مکرم و همه‌ی ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت عرض می کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.