علی یونسی به مناسبت درگذشت ماموستا بیضاوی و ملاحیدر مصطفوی پیام های جداگانه ای صادر کرد.

مشاور ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی به مناسبت درگذشت امام جمعه اهل سنت ارومیه و رئیس شورای افتای کردستان پیام های جداگانه ای صادر کرد.

به گزارش جماران، متن این پیام های حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی  و وارسته حاج ماموستا بیضاوی امام جمعه فقید اهل سنت ارومیه که عمر ارزنده خویش را صرف ترویج فضایل اخلاقی و همگرایی میان اقوام و مذاهب در بین هممیهنان خویش نمود موجب تأثر  وتألم خاطر شد. اینجانب درگذشت این عالم زاهد و پارسا را به جامعه اهل سنت و مردم فهیم آذربایجان غربی و بالاخص علمای مکرم  و خاندان آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران و علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی را از خداوند متعال مسألت دارم.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی، مدرس ممتاز مدارس علوم دینی و رییس شورای افتای کردستان جناب ملاحیدر مصطفوی کردستانی موجب تأثر خاطر گشت.

وی در طول عمر گرانبهای خود در عرصه فرهنگ اسلامی، آثار پربرکتی را از خود بر جا گذاشت. آثار ارزنده علمی ایشان در عرصه علوم قرآنی، فقه و اصول وتربیت دهها عالم دینی با اندیشه اعتدال و دقت نظر علمی ایشان در عرصه فتوی و استنباطات فقهی  ستودنی است.

اینجانب درگذشت این عالم پارسا را به جامعه اهل سنت و مردم فهیم استان کردستان، روحانیت معزز بالاخص شاگردان ایشان  و خاندان آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از خداوند بی همتا برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان شکیبایی و سلامتی را مسألت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.