یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت/

آیا تا رهبر انقلاب نگویند، نمی فهمیم؟

این سؤال به راستی باید از همه پرسیده شود که آیا ارزش نقش امام در جنگ و انقلاب تا آن اندازه مخفی است که تا رهبر انقلاب اشاره نکند کسی آن را نمی فهمد؟ آیا حضور نیافتن چند ساله اعضای سمیناری که با هدف تجلیل از دفاع مقدس تشکیل می شود در حرم امام ، آن قدر زشت نیست که محتاج تذکر رهبر انقلاب باشد؟

پایگاه خبری جماران: سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب درباره «به فراموشی نسپردن نقش امام خمینی در دفاع مقدس» از زمره سخنانی است که به حق پایبندی و دلدادگی ایشان به امام را نشان می دهد. البته این نکته برای هرکس که دوره رهبری ایشان را رصد کرده باشد، ملموس است ولی تذکرات ایشان در لحظات حساس که کسانی با تجاهل و یا جهالت سعی در فراموشی نام و یاد امام دارند، بسیار مغتنم و مطابق با جایگاه رفیع ایشان است. 

اما این سؤال به راستی باید از همه پرسیده شود که آیا ارزش نقش امام در جنگ و انقلاب تا آن اندازه مخفی است که تا رهبر انقلاب اشاره نکند کسی آن را نمی فهمد؟ آیا حضور نیافتن چند ساله اعضای سمیناری که با هدف تجلیل از دفاع مقدس  تشکیل می شود در حرم امام ، آن قدر زشت نیست که محتاج تذکر رهبر انقلاب باشد؟ یا آیا صدا و سیما نمی داند که هر چه داریم از امام است که همواره بیت و حرم امام را مورد کم لطفی قرار می دهد؟ آیا ارزش حسینیه جماران با نقش بی نظیر آن در انقلاب و دفاع مقدس تا آن میزان ناشناخته است که مسئولان {...} درباره آن کم توجهی کنند؟ و هزاران «آیا»ی دیگر؟ 

حقیقت آن است که باید پذیرفت که برخی از مسئولان در گذر زمان آن اندازه حساسیت که درباره امام باید داشته باشند را ندارند و یا دعواهای سیاسی و تحلیل های بچه گانه چشم آنها را بر واقعیت انقلاب و جنگ بسته است. ایشان امام را تا اندازه قبول یا دوست دارند که برای آنها کارکرد داشته باشد. 

و از همین روست که باید چشم بر زبان رهبر انقلاب دوخت و خدا را شکر گزار بود که هنوز هستند کسانی که تا پای جان حقیقت انقلاب را می شناسند و چشم بر این نکته نمی بندند که این انقلاب هر چه دارد،  به برکت حضرت روح الله است و باید از همه آنچه به ایشان تعلق دارد و برای آیندگان بوی امام را می دهد و تاریخ ایران را با نام و یاد او خوش بو می سازد،حفاظت کرد. 

در این باره بیشتر می توان نوشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.