پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

برای محکومیت توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام (ص) انجام شد؛

تجمع مردم تهران در مقابل سفارت فرانسه

جمعی از مردم تهران عصر امروز(چهارشنبه 19 شهریور ماه) با تجمع در مقابل سفارت فرانسه توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

جمعی از مردم تهران با تجمع در مقابل سفارت فرانسه توهین نشریه شارلی ابدو به حضرت محمد(ص) را  مصداق بارز نقش بند 30 بیانیه حقوق بشر دانسته و آن را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار جماران، جمعی از مردم تهران با حضور در مقابل سفارت فرانسه اقدام اخیر نشریه شارلی ابدو در توهین به حضرت محمد(ص) را توطئه استکبار برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از جنایاتی که در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا در حال انجام است دانستند و تأکید کردند که این اقدامات موجب تقویت وحدت مسلمانان و عزم راسخ آنها برای مقابله با استکبار جهانی و لابی صهیونیست خواهد شد.

آنها یک صدا در مقابل سفارت فرانسه فریاد زدند که گوش دولت فرانسه و آقای مکرون بشنود که ما از آرمان های اسلام ناب محمدی کوتاه نخواهیم آمد و جبهه مقاومت و ملت ایران و منتظر ضربه بعدی مقاومت به منافع استکبار در سراسر دنیا خواهد بود.

تجمع کنندگان مقابل سفارت فرانسه با شعارهای «اهانت به قرآن، مایه ننگ دونان»، «لبیک یا محمد، فدای تو یا احمد(ص)»، «قرآن کتاب نور است، از دشمنی به دور است»، «دشمن جسارت می کند، مکرون حمایت می کند» و «فرانسه حیا کن، دشمنی با پیامبر(ص) رها کن»، خواستار اخراج سفیر فرانسه از ایران و تعطیل شدن سفارت این کشور شدند.

در بیانیه پایانی این تجمع نیز آمده بود که بهانه آزادی بیان برای محکوم نکردن این حرکت زشت در توهین به پیامبر اسلام(ص)، کاملا عوام فریبانه است و ملت های مسلمان ضمن هشیاری هرگز دشمنی های سردمداران غربی نسبت به مسلمین را فراموش نخواهند کرد.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه با تأکید بر اینکه توهین به حضرت محمد(ص) خلاف بند 30 بیانیه حقوق بشر است، از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خواستند که موضوع جرم انگاری توهین به ادیان را پیگیری نموده و نتایج آن را به اطلاع ملت مسلمان برسانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.