روحانی با اشاره به گزارش رئیس بنیاد شهید درباره مجموعه ظرفیت های اقتصادی بنیاد اظهارداشت: ضروری است برنامه ریزی ها در خدمت اهداف حمایتی بنیاد شهید از جامعه هدف یعنی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پی گزارش سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات این بنیاد به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بویژه در شرایط اقتصادی کنونی و همچنین ظرفیت های اقتصادی بنیاد شهید و راهکارهای افزایش این ظرفیت هادر جهت خدمت رسانی به جامعه هدف این بنیاد ، تاکید کرد که کشور مدیون ایثارگری های خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و همه تلاش ها در دولت و بویژه بنیاد شهید، باید بر ماموریت ذاتی خود که خدمت به این عزیزان متمرکز شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به گزارش رئیس بنیاد شهید درباره مجموعه ظرفیت های اقتصادی بنیاد اظهارداشت: ضروری است برنامه ریزی ها در خدمت اهداف حمایتی بنیاد شهید از جامعه هدف یعنی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد.

‎رئیس جمهور بازدید و سرکشی از خانواده های این عزیزان را به عنوان گامی ضروری از سوی مسوولان بنیاد شهید عنوان کرد و بر تداوم این دیدارها و رساندن این پیام رسا به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مبنی بر اینکه دولت در کنار این عزیزان آماده خدمت رسانی است، تاکید شود.

‎دکتر روحانی همچنین با اشاره به گزارش هایی در بحث برخی نابسامانی ها  در گلزارهای شهدا در سراسر کشور و تاکید مقام معظم رهبری بر این موضوع، تاکید کرد که ضروری است بنیاد شهید با همکاری مجموعه های استانی، موضوع ساماندهی گلزارهای شهدا را به عنوان ماموریتی ویژه در دستور کار خود قرار دهد.

‎به رئیس بنیاد شهید مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع تاکید داشتند رئیس جمهور به بنیاد بر این ماموریت تاکید کرده و با همکاری مجموعه های استانی موضوع ساماندهی گلزارهای شهدا در دستور کار بنیاد شهید قرار بگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.