پایگاه خبری جماران در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(س) برای اولین بار فایل صوتی از توصیه های ایشان به مسئولین وزارت کشور را منتشر می کند.

به گزارش جماران، در این فایل صوتی که برای نخستین بار منتشر می شود، امام خمینی (س) در سخنرانی در جمع استانداران سراسر کشور می فرماید:

باید جوری باشید که مردم مثل برادر شما را در آغوش بگیرند. الآن این‌جورند مردم، این را حفظش کنید. مملکتتان با این ترتیب حفظ خواهد شد. هر روزی برای مملکت مشکل پیدا می‌شود، حلاّلش خود مردم[باشند]الآن این مشکلی برای کشور ما پیدا شده، خوب مردم دارند کمک می‌کنند. حلاّلش خود این مردم هستند. این پشتیبانیهای عظیمی که مردم می‌کنند، و آن حضوری که خودشان دارند و خودشان هست. از خودشان می‌دانند همه چیز را. ارتش را از خودشان می‌دانند. همه چیز را از خودشان می‌دانند. این باید حفظ بشود تا حفظ بشویم. تا کشورتان حفظ بشود. و اگر خدای نخواسته، این از دست ما برود، ما برمی‌گردیم به آن طوری که اوّل بودیم. و من خوف این را دارم که ما نعمتی را که خدا به ما داده است، و همۀ اینها از جانب خدای تبارک و تعالی بوده است ما کُفران این نعمت را بکنیم، و عنایت خدا از ما منحرف بشود. ما خودمان اسباب این بشویم و ما بدتر از آنکه بودیم بشویم.

متن کامل بیانات بنیان گذار کبیر انقلاب در جمع استانداران سراسر کشور

 

حجم ویدیو: 5.58M | مدت زمان ویدیو: 00:01:22
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.