ظریف امروز در تماس های تلفنی جداگانه با وزرای خارجه ترکمنستان، پاکستان، افغانستان و کوبا در خصوص روابط دو جانبه، مبارزه با شیوع کرونا و تحریم ها رایزنی و تبادل نظر کرد.

به گزارش جماران؛ محمد جواد ظریف و رشید مردوف وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکمنستان پیش از ظهر امروز گفتگویی تلفنی داشتند.

طرفین در خصوص روابط دو جانبه، مبارزه با شیوع کرونا و تحریم ها رایزنی و تبادل نظر کردند.

همچنین وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پیش از ظهر امروز در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، مبارزه با شیوع کرونا، تحریم ها و آخرین تحولات سیاسی در افغانستان رایزنی و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان و حنیف اتمر سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان امروز در تماسی تلفنی در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، فرایند تفاهم سیاسی در افغانستان، مبارزه با شیوع کرونا و سایر مسائل مورد علاقه رایزنی و تبادل نظر کردند.

ظریف و برونو رودریگز پاریلا وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کوبا در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، تحریم های یکجانبه و غیر قانونی آمریکا علیه کشورهای مستقل و همکاری های علمی و پزشکی دو کشور بویژه در زمینه مبارزه با کرونا گفتگو و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.