حساب توییتری محمدباقر قالیباف به درخواست مناظره مجری صداوسیما برای مناظره وی با پیروز حناچی واکنش نشان داد.

به گزارش جماران، شامگاه چهارشنبه 20 فروردین پیروز حناچی شهردار تهران با حضور در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوالات مجری تلویزیون از بدهی های شهرداری به عنوان مشکل اصلی پیش روی شهرداری تهران خبر داد.(اینجا بخوانید)

پس از جنجالی شدن اظهارات حناچی مجری برنامه تلویزیونی مذکور در حساب توییتری خود از قالیباف و حناچی خواست تا برای برطرف شدن ابهامات با هم مناظره کنند. 

 

حسام الدین آشنا عضو شورای نظارت بر صداوسیما در واکنش به این درخواست نوشت: اگر دو‌ طرف بپذیرند یکی از جذاب‌ترین مناظره‌ها خواهد شد به خصوص اگر قبل از انتخابات هیئت رئیسه مجلس جدید باشد.

اما حساب توییتری قالیباف واکنش دیگری به این موضوع داشت. توییت محمود رضوی فعال رسانه ای نزدیک به قالیباف توسط حساب توییتری قالیباف بازنشر شد. 

این توییت در پاسخ به توییت مجری صداوسیما که خواستار مناظره شده، نوشته است: موضوع بدهی شهرداری دوره  مدیریت جهادی قبلا توسط آقای قالیباف در برنامه  دست خط به طور کامل تشریح شده،ویدئوی آن هم در فضای مجازی موجود بود،حالا اینها چه ربطی به گزفتن وام از بانک آینده دارد و دوستان و آشنایان دنبال چه هستند و در زمین چه کسی بازی میکنند الله و اعلم!!!

آنچه که از توییت محمود رضوی برداشت می شود، این است که قالیباف توضیحات گذشته را کافی دانسته و نیازی به برگزاری مناظره نمی بیند؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
66 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.