گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یکی از جانبازان حادثه هفتم تیر در بیمارستان بستری شد

سید محمد علوی تبار(کیاوش) به دلیل عارضه ریوی در بخش سی.سی.یو بیمارستان خاتم الأنبیاء تهران بستری شد.

پایگاه خبری جماران: سید محمد علوی تبار(کیاوش) یکی از جانبازان حادثه هفتم تیر ماه سال 60 است؛ که در این حادثه دچار 75 درصد جانبازی شد و تا امروز با جراحات ناشی از جنایتی که منافقین کوردل در آن روز مرتکب شدند، دست و پنجه نرم می کند. مطلع شدیم که او در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده و وضع خیلی خوبی از نظر جسمی ندارد.

سید روح الله علوی تبار، فرزند سید محمد علوی تبار، در گفت و گو با خبرنگار جماران با اشاره به بستری شدن پدرش در بیمارستان اظهار داشت: تقریبا از هشت ماه پیش علائم آلزایمر در پدرم  پدیدار شد و بعد از آن هم تکلمش را از دست داد؛ یعنی دیگر صحبت نمی کرد اما درک مکانی داشت. چند روز پیش سکته را رد می کند و تا وقتی که برای بحث ریه به بیمارستان رساندیم و کار احیاء را انجام دادند، در معاینات و آزمایش ها مشخص شد سکته کرده است.

وی ادامه داد: چند ماهی است که درگیر بیماری است و کهولت سن این بیماری را تشدید کرده است. متأسفانه چند روز پیش سکته کرد و بعد از آن هم ریه او دچار مشکل و اختلال شده و از دو روز پیش در بخش سی.سی.یو بیمارستان خاتم الأنبیاء بستری است.

فرزند سید محمد علوی تبار افزود: علائم حیاتی پدرم تقریبا پایدار است. اما متأسفانه دیشب قلبش دچار بحران شد و تیم پزشکی مجبور به احیاء دوباره شدند. واکنشش نسبت به محیط منفی است و وضع خیلی خوبی هم ندارد و تیم پزشکی هم گفتند که ما نمی توانیم کار زیادی برای او انجام دهیم.

سید محمد علوی تبار

به گزارش جماران، سید محمد علوی تبار(کیاوش) متولد سال 1309 است. او عناوین مهمی از جمله 16 سال مشاور رئیس جمهوری در دولت های سازندگی و اصلاحات، اولین فرماندار آبادان، اولین مدیرکل آموزش پرورش خوزستان، نماینده مردم اهواز(اولین دوره) و نماینده مردم آبادان(دومین دوره) در مجلس شورا ی اسلامی، نماینده منتخب مردم در خبرگان قانون اساسی، معلم دبیرستان های رازی و انصاری آبادان، فعال فرهنگی اجتماعی و پژوهشگرعلوم اسلامی را در کارنامه خود دارد.

در حادثه هفتم تیر ماه سال 60 که دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط سازمان منافقین بمبگذاری شد و آیت الله بهشتی به همراه جمعی از اعضای این حزب و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شهادت رسیدند، سید محمد علوی تبار(کیاوش) به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
21 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.