نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در مجلس دهم با ابراز امیدواری مبنی بر الگوی پاکدست شدن این دور مجلس و قناعت نمایندگان به حقوق قانونی خود، این مساله را راه مبارزه با فساد اداری شناخت و گفت: دولت علاقه بسیاری به مبارزه با فساد دارد و درصورت برچیده شدن فساد، می تواند کار خود را با سرعت پیش برد.

سهیلا جلودارزاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، درمورد انتخاب لاریجانی به عنوان رییس مجلس و ترکیب هیات رییسه، گفت: هیات رییسه، منتخب مجموعه نمایندگان مجلس و برای ما بسیار محترم است. امیدواریم این هیات رییسه در انجام وظایف خود که اداره خوب و مناسب مجلس هست، موفق باشند.

وی با تاکید بر این که همه ما آمادگی داریم که به هیات رییسه در بهتر اداره شدن مجلس دهم و پیش برد امور مردم کمک کنیم، درمورد اولویت های مجلس، اظهار کرد: به طور قطع اولین برنامه که به مجلس می آید، برنامه پنج ساله ششم توسعه است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد و به تصویب برسد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در مجلس دهم با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به اقتصاد، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی و مشکلات موجود به سرعت حل شود تا سال 1404 بتوانیم به چشم انداز بیست ساله دست پیدا کنیم.

** قوانین اصلاح نشود، اقتصاد شرایط بدتری پیدا می کند

جلودارزاده با تاکید بر این که بخش هایی از اقتصاد تخریب شده است و قوانین به گونه ای است که اگر اصلاح نشوند، شرایط می تواند از این که هست، بدتر شود، گفت: در درجه اول باید این وضعیت اقتصاد را حفظ کنیم تا بتوانیم قدم های اول را برای پیشرفت و توسعه برداریم.

وی درمورد نظارت قوی مجلس بر امور برای مقابله با فساد و رانت نیز گفت: امیدواریم این مجلس الگوی پاکدست ترین مجلس باشد چرا که اگر ما در طول این چهارسال انگیزه های مادی خودمان را برای پیشرفت شخصی کنار بگذاریم و از این چهارسال هیچ توقع مادی، غیر از حقوق و مزایای قانونی ای که هست، نداشته باشیم، به طور قطع می توانیم فساد اداری را بهتر بشناسیم به دلیل این که خودمان در این عرصه نیستیم؛ در نتیجه می توانیم مبارزه لازم را با فساد انجام دهیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در مجلس دهم با تاکید بر این که دولت هم بسیار راغب به مبارزه با فساد است، گفت: می توانیم با همکاری دولت با فساد اداری مبارزه کنیم.اگر فساد برچیده شود، دولت می تواند کار خود را با سرعت پیش برد.

جلودارزاده با تاکید بر این که گلوگاه هایی که به جهت گرفتن رشوه وجود دارند و ایجاد ارتباطات غیرقانونی احتمالی بین ارباب رجوع و کارمندان، آفت خدمت است، گفت: امیدواریم دولت و مجلس برای جلوگیری ازاین امر همکاری کنند؛ راه پیش رو نیز این هست که کارگزاران نظام حب دنیا را از خود دور کنند؛ این امر موهبت بزرگی است تا افراد در این چهارسال خود را از شر دنیا که رأس کل گناهان هست، نجات دهند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به این که همه ادارات به ویژه وزارت ارشاد، جمله "حُبُّ الدنیا رَأسُ کلّ خطیئةٍ" را بنویسند و همه جا درج کنند؛ اظهار کرد: لازم است یک نهضت بازگشت به خدا در کشور از طرف همه ما شکل گیرد و شروع شود تا بتوانیم شیاطینی که قداست نظام اسلامی و عظمت نهضت امام خمینی را با رفتارهای دنیا دوستانه و دنیا پرستانه شان، به سمت شکست سوق می دهند، وادار به عقب نشینی کنیم.

*** خدای رنگین کمان" نشاط آور و یادآور لطافت بود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در مجلس دهم درمورد واکنش افراد و برخی از رسانه ها به شعر "به نام خداوند رنگین کمان" که در آغاز صحبت های نماینده عسلویه که یک زن جوان است، بیان شد، تاکید کرد: چهره ای که در مجلس از خانم ها نشان داده شده همیشه جدی و حتی گاه خشن بوده است، بنابراین این نوع آغاز سخن، برای من یادآور لطافت کودکی بود، خیلی هم خوشحال شدم، که این موضوع به درون مجلس راه پیدا کرده است.

جلودارزاده با اشاره به این که سخنان نماینده جوان، نشان پاکی صداقت و شور و نشاط جوانی بود، درمورد ابراز نگرانی از جوان و بی تجربه بودن برخی نمایندگان دوره دهم مجلس گفت: وقتی که یک کلمه که نام خداوند هم هست، رییس مجلس را به نشاط می آورد، آن بیان، ملت را به نشاط می آورد، این مساله خوب است. هرچیزی در جای خودش خوب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.