حرکت دستان سیدحسن نصرالله به خط و نشانی برای آمریکا تبدیل شد و کاربران تصاویری از خود با با هشتگ انتقام سخت و همچنین این خط و نشان را در توئیتر و اینستاگرام منتشر می کنند.

پایگاه خبری جماران: زبان بدن و حرکات دست سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اکنون به نمادی از خشم دربرابر کاخ سفید تبدیل شده است.

یکشنبه شب سیدحسن نصرالله در سخنرانی خود در واکنش به ترور شهید سردار قاسم سلیمانی از تبعات حضور آمریکایی ها در منطقه گفت: وقتی  عمودی آمدند و افقی برگشتند خواهند فهمید که منطقه و انتخابات را از دست داده اند. این جمله نصرالله همراه با زبان بدن او همراه شد و هنگام ادای کلمات «عمودی» و «افقی» دو دستش را به صورت عمودی و افقی روی هم قرار داد. 

حرکت دستان سیدحسن نصرالله به خط و نشانی برای آمریکا تبدیل شد و کاربران تصاویری از خود با با هشتگ «انتقام سخت» و همچنین این خط و نشان را در توئیتر و اینستاگرام منتشر می کنند.

 

 

amirhosser28_81833747_145118576913302_793543192799288755_n

سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز پوستری با این نماد منتشر کرده است.

photo_2020-01-06_20-17-08

بعد از شهادت سردار سلیمانی، رهبر انقلاب در پیامی از انتقام سخت سخن گفتند و اعلام کردند: انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

مسئولان و کاربران توئیتر هم با استفاده از کلیدواژه «انتقام سخت» در سخنان و توئیت های خود آن را ترند کردند که این حرکت نصرالله در این راستا اثر زیادی را به جا گذاشت.

نماد جنگ روانی جدید که دیشب دبیرکل حزب الله لبنان آنرا برای آمریکایی‌ها رونمایی کرد

علاوه بر هشتگ انتقام سخت، کاربران تصاویر و پوسترهای خود را با هشتگ هایی به زبان عربی و انگلیسی نیز منتشر کرده اند.

از جمله این هشتگ ها می توان به هشتگ عربی #سیعودون_بالنعوش (به معنی با تابوت برمی گردند) و #SevereRevenge (به معنی انتقام سخت) اشاره کرد.

ENnQK5LWkAM8V9u

برخی افراد هم تصاویری از خود نماد جنگ روانی که نصرالله از آن رونمایی کرده است را برای کانال های خبری فرستاده اند.

photo_2020-01-07_12-11-37

علاوه بر این تصاویر، کاربران در صفحات خود از طرح ها و تصاویر دیگری که تهدید سید حسن نصرالله مبنی بر خروج افقی نیروهای آمریکایی از منطقه را نشان می دهد منتشر کرده اند؛ از جمله آنها تابوت هایی با پرچم آمریکاست.

Capture3

  

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
44 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.