کانون راویان جنگ ایران و عراق در اطلاعیه ای در خصوص شهادت سردار سلیمانی نوشت: راویان جنگ هشت ساله خاطرات بسیار زیبایی از او در سینه دارند که هر یک یادآور اخلاص، صداقت، وفاداری، تدبیر و توکل او بود .

کانون راویان جنگ ایران و عراق در خصوص شهادت سردار قاسم سلیمانی اطلاعیه ای را صادر کرد:

به گزارش جماران، متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین 

انا لله و انا الیه راجعون 

برادر قاسم یادگار دوران جنگ هشت ساله و فرمانده جبهه مقاومت به دست شقی ترین حاکمان آمریکا به شهادت رسید.

دولت تروریست پرور آمریکا در اقدامی غیر انسانی و خشن جسم قاسم عزیزمان را به خاک و خون کشید و برگ ننگین دیگری در کارنامه سیاه خود افزود.

 او که امروز در کنار یاران خود همچون حسین خرازی، احمد کاظمی، مهدی باکری، ابراهیم همت و ... بر سر سفره رحمت الهی نشسته است به جز شهادت در راه خدا آرزویی نداشت و عاقبت نیز به آرزوی خود رسید. 

راویان جنگ هشت ساله خاطرات بسیار زیبایی از او در سینه دارند که هر یک یادآور اخلاص، صداقت، وفاداری، تدبیر و توکل او بود . قاسم سلیمانی که بارها در دشت عباس، ایستگاه هفت آبادان، حاشیه کارون، خرمشهر، هویزه، شلمچه، طلاییه، کانال ماهی، چزابه، سرپل ذهاب، چوارتا و ... طعم شیرین شهادت را چشیده بود، امروز برای دفاع از انقلاب اسلامی و مردم محروم و مظلوم منطقه جام شهادت را سر کشید و به ملکوت اعلی پیوست.

 کانون راویان جنگ هشت ساله شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران و ملت‌های منطقه تبریک و تسلیت گفته و امیدوار است دست انتقام الهی سرنوشت تلخی را برای عاملان این حادثه شوم و در رأس همه آنها حاکمان جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب رقم زند .

 روحش با معشوق دل نوازش حضرت امام حسین علیه السلام محشور باد . 

به امید انتقام الهی 

کانون راویان دوران جنگ ایران و عراق

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.