گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

واکنش یک نماینده مجلس به توزیع شب نامه علیه رئیس جمهور

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به نظر من نباید در این شرایط دنبال اختلاف بگردیم و مثلا بگوییم اینجا تناقض دارد. باید مواضع را به همدیگر نزدیک کنیم و دنبال وحدت باشیم.

یکی از اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به توزیع شب نامه در میان نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و تأکید کرد: متأسفانه بیانیه ای که داده شده در جهت ایجاد تفرقه است.

فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار جماران، در واکنش به توزیع شب نامه در میان نمایندگان مجلس علیه رئیس جمهور، اظهار داشت: متأسفانه بیانیه ای که داده شده در جهت ایجاد تفرقه است؛ در حالی که ما در این شرایط باید دنبال اتحاد و وحدت باشیم و سه قوه با همدیگر همکاری داشته باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر من نباید در این شرایط دنبال اختلاف بگردیم و مثلا بگوییم اینجا تناقض دارد. باید مواضع را به همدیگر نزدیک کنیم و دنبال وحدت باشیم؛ تا بتوانیم برای تحقق اهداف خودمان که کمک به وضعیت اقتصادی و برطرف کردن فساد است، به همدیگر کمک کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و اتحاد برای مبارزه با فساد و کمک به شرایط فعلی اقتصادی کشور، گفت: انتشار بیانیه و شب نامه مشکلی از کشور حل نمی کند و تنها دستاورد آن می تواند تفرقه باشد. اگر فسادی هست، همه با هم کار کنیم که به نحو احسن با آنها برخورد شود و بتوانیم این موضوع را برطرف شود.

ذوالقدر درخصوص تهیه کنندگان شب نامه علیه رییس جمهور نیز گفت: مشخص نیست چه کسی آن را تهیه کرده چراکه اسم و امضا ندارد. این بیانیه با دستور هیات ریسه تکثیر و توزیع شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.