گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

مهدی طالقانی آخرین وضعیت اعظم طالقانی را تشریح کرد: از همگان می خواهیم که برای سلامتی ایشان دعا کنند

برادر اعظم طالقانی گفت: وضعیت عمومی وی خوب نیست و متاسفانه روز به روز سطح هوشیاری وی پائین‌تر می‌آید. سطح هوشیاری خواهرم به 4 رسیده و اگر پزشکان بخواهند وی را عمل کنند، ممکن است زنده بماند، ولی دچار فلج کامل خواهد شد.

مهدی طالقانی در گفت وگو با جماران درباره آخرین وضعیت جسمی اعظم طالقانی گفت: ایشان در بخش سی سی یو بیمارستان پارس و تحت مراقبت های ویژه بستری است و پزشکان در حال تلاش برای بهبود وضعیت وی هستند. فعلا منتظر  به نتیجه رسیدن تلاش پزشکان هستیم.

وی درباره وضعیت اعظم طالقانی پس از بستری شدن در بیمارستان گفت: وضع جسمی ایشان تقریبا ثابت مانده است. در این میان برخی پزشکان امیدواری می دهند و بعضی هم سکوت می کنند. نمی دانیم چه خواهد شد و از همگان می خواهیم که برای سلامتی ایشان دعا کنند. 

طالقانی ادامه داد: عارضه مغزی مطرح شده در رسانه ها همان سکته مغزی بوده که از آنجا که به موقع به بیمارستان رسانده شدند، پزشکان مشغول به مداوا هستند و باید دید نتیجه چه خواهد شد. 

برادر اعظم طالقانی در خبری تکمیلی به جماران گفت: وضعیت عمومی وی خوب نیست و متاسفانه روز به روز سطح هوشیاری وی پائین‌تر می‌آید. سطح هوشیاری خواهرم  به 4 رسیده و  اگر پزشکان بخواهند وی را عمل کنند، ممکن است زنده بماند، ولی دچار فلج کامل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.