گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

غفوری فرد مطرح کرد: جلسه امروز اصولگرایان با ناطق نوری

اصولگرایان چندین بار از ناطق نوری خواسته اند که در انتخابات شرکت کند ولی او اصرار دارد که بعد از انتخابات سال 76 در هیچ انتخابات دیگری شرکت نخواهد کرد.

دکتر حسن غفوری فرد، استاندار خراسان در زمان دولت شهید رجایی و وزیر نیرو و معاون رئیس جمهور در دولتهای بعدی، به مناسبت هفته دولت بازدیدی از تحریریه جماران داشت و به سؤالات خبرنگاران جماران در خصوص برخی از مسائل سیاسی روز و انتخابات مجلس یازدهم پاسخ داد که مشروح آن در روزهای آتی منتشر می شود.

غفوری فرد در این بازدید، در خصوص دیدار امروز برخی از فعالان سیاسی اصولگرا با حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری، اظهار داشت: آیت الله بهشتی و آیت الله مهدوی کنی محورهای خوبی برای وحدت ما بودند. متأسفانه الآن آن محور اصلی وجود ندارد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی افزود: ما خیلی با آقای ناطق نوری صحبت کرده ایم. امروز صبح هم با ایشان صحبت کردیم. ما بارها از ایشان خواهش کرده ایم. ولی به هیچ وجه راضی نمی شوند. ایشان بعد از انتخابات سال 76 گفت که بعد از این دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنم و پای حرف خود ایستاد.

وی ادامه داد: به نظر من اگر آقای ناطق الآن بیاید خیلی می تواند به وحدت کمک کند. چون وحدت همیشه یک محور و بزرگتر می خواهد. نظر ما این بود که آقای ناطق برای ریاست جمهوری شرکت کند. البته اگر رئیس جمهور هم نشود مهم نیست. آقای مهدوی کنی مسئولیتی نداشت؛ ولی محور وحدت بود. اگر آقای ناطق به عنوان یک فعال سیاسی محور وحدت عمل کند خیلی خوب است.

گزارش تصویری>>> بازدید حسن غفوری فرد از تحریریه جماران

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.