حضرت آیت الله خامنه‌ای با صدور احکامی جداگانه امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با حفظ سمت به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) و امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش منصوب کردند.

به گزارش جماران؛ متن احکام فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی

نظر به تفکیک امور پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، جنابعالی را با حفظ سمت فرماندهی کل آجا به فرماندهی این قرارگاه منصوب می کنم.

بهره‌برداری از تمام قابلیّت‌ها و ظرفیت‌های نیروهای مسلح و کشور در این امر خطیر و دفاع نفوذناپذیر از آسمان کشور و تقویت شبکه یکپارچه، کامل، قوی و به‌روز فرماندهی و کنترل پدافند هوایی، مورد انتظار است.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای

۷ خرداد ۱۳۹۸

.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد

پیرو تشکیل نیروی پدافند هوایی به عنوان نیروی چهارم ارتش جمهوری اسلامی ایران به پیشنهاد مشترک ستاد کل ن.م و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) و بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده این نیرو منصوب می‌کنم.

رشد و استحکام درونی آن نیرو بویژه در تقویت آموزش‌ها، نگهداری به روز از ابزار و تجهیزات و استفاده حداکثری از آنها، هوشیاری و بهنگام بودن آمادگی‌ها با بهره‌گیری از روشهای متنوع پدافندی در تعامل اثربخش و هم‌افزا با قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) آجا، مورد انتظار است.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای

۷ خرداد ۱۳۹۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.