رئیس‌ جمهور در پیامی با تبریک آغاز سال 2019 میلادی به هموطنان مسیحی، ابراز امیدواری کرد که جهان در سال جدید شاهد گسترش صلح، عدالت و ریشه‌کنی هرگونه بداخلاقی و تبعیض برای آحاد مردم باشد.

به گزارش جماران؛ متن پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز سال 2019 میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک می‌گویم.

میلاد حضرت مسیح(ع) برای همه جوامع به ویژه پیروان مسیحیت پیام‌آور معنویت، صلح و دوستی، و سیره زندگی و توصیه‌های آن حضرت، همواره راهنمای بشریت بوده است.

امیدوارم در سال جدید شاهد گسترش صلح، عدالت و ریشه‌کنی هرگونه بداخلاقی و تبعیض برای آحاد مردم جهان باشیم و همه مسیحیان و دیگر معتقدان به ادیان الهی در کنار هم و در گستره ایران عزیز زندگی سرشار از موفقیت و شادی را پیش‌رو داشته باشند.

برکت و شادکامی برای هموطنان مسیحی آرزومندم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

.

 روحانی در پیامی به سران کشورهای جهان به مناسبت آغاز سال نو میلادی: امیدوارم سال 2019 میلادی، همراه با صلح و آرامش برای تمامی انسان ها باشد

رئیس جمهور همچنین در پیام های جداگانه‌ای به سران کشورهای جهان، آغاز سال 2019 میلادی را به آنان تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام های جداگانه ، تصریح کرده است: امیدوارم سال جدید میلادی، سالی همراه با صلح و آرامش برای تمامی انسان ها باشد و با تلاش مشترک، شاهد گسترش روزافزون رفاه و آرامش در جهان باشیم.

رئیس جمهور در بخش پایانی پیام خود به سران کشورهای جهان سالی پربار و توام با موفقیت و سلامتی را برای دولت و مردم این کشورها آرزو کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.