رئیس بیمارستان شهید بهشتی قم گفت: عمل جراحی مغز آیت‌الله مومن موفقیت آمیز بوده و در حال حاضر در بخش آی‌ سی یو و تحت نظر تیم مجرب پزشکی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  جماران، سید یاسر فروغی  آخرین وضعیت روند درمانی آیت‌الله مومن را تشریح کرد و اظهار داشت: عصر روز گذشته سی تی اسکن مجدد مغز ایشان انجام شد و به دلیل افزایش خونریزی مختصر نسبت به صبح، تشخیص متخصصان بر جراحی بود که این عمل جراحی جهت کاهش فشار مغز و توسط تیم پزشکی مجرب موفقیت آمیز بود.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قم افزود: وضعیت هوشیاری آیت‌الله مومن در حال حاضر بهتر از روز گذشته بوده و پس از این عمل جراحی شاهد پایداری وضعیت ایشان هستیم.

او ادامه داد: آیت‌الله مومن در حال حاضر در بخش آی‌سی یو بستری هستند که تیم پزشکی بیمارستان با دقت، تمامی اقلاماتی که برای بهبودی ایشان لازم است را به عمل می‌آورند.

گفتنی است، آیت‌الله مومن نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری و نایب رئیس این مجلس چندی پیش به دلیل کاهش سطح هوشیاری در بیمارستان بستری شده که در حال حاضر تحت نظر تیم پزشکی متخصص و مجرب می‌باشد.

همچین علی لاریجانی رریس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: 

درتماس تلفنی با فرزند آیت الله محمد مومن عضو فقهای شورای نگهبان که بعلت بیماری در یکی از بیمارستان های شهر قم بستری میباشند روند معالجه و وضعیت پزشکی ایشان پیگیری شد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.