پایگاه خبری جماران: سال 1394 به مدت کوتاهی پس از فاجعه خونبار منا در حالی که انگشت اتهام به سمت دولت عربستان دراز بود و یک روز پس از اعدام شیخ نمر که کارنامه این حکومت را خون بارتر از همیشه کرد، یک ضربه ناگهانی توپ را از زمین این دولت فاسد دور کرد؛ حمله به سفارت عربستان در تهران!

امروز نیز در حالی که ولیعهد کم خرد سعودی، با حمایت علنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با حرکت های سبک سرانه خویش خصوصا قتل فجیع جمال خاشقجی، تعجب و تنفر همگان را برانگیخته است، دوباره این حکومت در کانون انتقادات و اعتراض های بین المللی قرار گرفته است.

بن سلمان که دست او پس از کودکان بی گناه یمنی به خون یک روزنامه نگار منتقد هم آلوده شده، به گونه ای عمل می کند که یک روزنامه در رژیم کودک کش صهیونیستی از روی کارآمدن او به عنوان آرزوی دیرینه این رژیم یاد کرده و برکناری او را ویرانگر می خواند! 

پیش از آن هم به یاد داریم که مصاحبه شبکه منتسب به این رژیم فاسد با سرکرده یک گروهک ترویستی ساعتی پس از فاجعه اهواز، افکارعمومی را به ارتباط میان تروریست ها با دولتی که ولیعهدش قول داده بود جنگ را به داخل مرزهای ایران می کشاند، رهنمون کرد.

و نیز چند روز قبل روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی تفصیلی به تشریح تلاش های رسانه ای حکومت بن سلمان در راستای جنگ روانی علیه کشور عزیزمان پرداخت.

مجموعه این اقدامات موجب شده است تا حکومت عربستان سعودی این بار نه تنها مورد انزجار قاطبه مسلمانان قرار گرفته و در جهان اسلام تفاوت میان محور مقاومت و ارتجاعِ وابسته روشن تر از گذشته قابل مشاهده باشد، بلکه بسیاری از کشورها در شرق و غرب دنیا از این رژیم به خاطر قتل فجیع یک روزنامه نگار منتقد و رفتار سراسر دروغ پس از آن و طی روزهای گذشته اعلام تنفر نمایند.

حال، در این برهه مهم زمانی کلیه دستگاههای امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی باید ضمن حفظ هوشیاری خویش مراقب باشند خدای نخواسته حرکت غلطی توسط عناصر فاقد تحلیل و تند یا عوامل نفوذی بیگانه و منافقان مزدور صورت نگیرد تا مبادا با تکرار وقایع نسنجیده قبلی، هزینه ی سنگین و بی موردی به کل کشور تحمیل شود و اتاق جنگ روانی عربی-غربی فرصت فرار از اتهامات بیابد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.