حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته : همانطور که قبلا گفتم FATF یک قرارداد عبری، عربی، غربی است و باشاخصه های انقلاب منافات دارد و با احترام به نمایندگان محترم توقع بود با عنایت بیشتری بررسی می شد و ما نظر خود را گفتیم تا فردا تاریخ قضاوت نکند که ما سکوت کردیم.

به گزارش جماران،  دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله العالی این مرجع تقلید در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم ضمن بیان شاخصه های انقلاب اسلامی از دیدگاه امام راحل که اسلام ناب و ظلم ستیزی و احیای فرهنگ ایثار شهادت، خودباوری و مقابله با استکبار است فرمودند: این انقلاب هدیه الهی است و باید با قدرت از آن محافظت کرد.

ایشان افزودند: چطور می‌شود با آمریکا که در کارنامه اش همه اش علیه ایران بود قرداد بست؛ کشوری که همیشه علیه ملت ایران تحریم و تهدید و جنگ داشته‌است. چطور میتوان قرارداد مبارزه با تامین منابع مالی توریست را امضاء کرد و تعیین مصداق با امریکا باشد آمریکایی که عربستان و صهیونیست را که دائم مشغول کشتار هستند تروریست نمی‌داند، اما حزب الله لبنان را تروریست معرفی می‌کند.

این مرجع تقلید عنوان کردند: انسان نمی‌تواند هم گرایش به استکبار داشته باشد هم گرایش به اسلام، امیدوار هستیم شورای نگهبان با دقت این موضوع را بررسی کند تا با شرع و قانون اساسی مخالف نباشد؛ رهبری هم فرموده اند کنوانسیون های که در غرب طراحی می‌شود تصویب نکنید

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی وضعیت کنونی معیشت مردم را بسیار ناراحت کننده دانسته و از مسئولان تقاضا کردند با یک مدیریت صحیح و نظارت کامل مشکلات را جدی و سریع حل کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.