فرماندار شاهرود روز دوشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت : اجرای این طرح به طول 20 کیلومتر و با اعتبار 60 میلیارد ریال از سال 93 آغاز شده بود.
محمد کرم محمدی به بهره برداری از جایگاه بنزین آفتاب در شهر شاهرود هم اشاره کرد و گفت: این مجموعه با هزینه 20 میلیارد ریال راه اندازی شده و برای هفت تن شغل ایجاد کرده است.
وی همچنین با بیان اینکه امروز طرح ارتقاء مرکز سنجش آزمون های الکترونیک مرکز فنی و حرفه ای خواهران شاهرود به بهره برداری رسید، افزود: در راستای ارتقاء و بروز رسانی این مرکز تعداد دستگاه های آموزشی از 16 به 29 مورد افزایش یافته و 180 میلیون ریال نیز هزینه شده است.
معاون استاندار سمنان از افتتاح 17 طرح عمرانی و 2 طرح اقتصادی بخش بیارجمند هم یاد کرد و ابراز داشت: برای این طرح ها بیش از 108 میلیارد ریال هزینه و برای چهار تن به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.
محمدی ادامه داد: سامانه آبیاری 'سنترلینیر'، گاز رسانی به خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار و شبکه روستای غزازان ، بهسازی محور بیارجمند- خانخودی ، آسفالت محور خانخودی- احمد آباد و دیوار ساحلی رضا آباد از دیگرطرح های بهره برداری شده است.
هفته دولت 145 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزارو685میلیارد ریال در شاهرود به بهره برداری می رسد که روکش آسفالت آزاد راه شاهرود - آزاد شهر، بهره برداری از گام دوم فولاد شاهرود و چندین طرح ورزشی، راه، راه آهن، کشاورزی و دیگر طرح های بخش خصوصی و دولتی از دیگر طرح هاست.
در هفته دولت پارسال 141 طرح با اعتباریک هزارو70 میلیارد ریال در شهرستان شاهرود بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
شهرستان شاهرود با 53هزارکیلومتر مربع مساحت و 240 هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.