به گزارش ایرنا، روز یکشنبه در سالن جلسات فرماندار گرمسار، با حضور سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان و مسوولان دو شهرستان گرمسار و آرادان 47 طرح گرمسار با 449 میلیارد ریال و 30 طرح آرادان با 76 میلیارد ریال بهره برداری شد.
فرماندار گرمسار در این آیین، با اشاره به افتتاح 47 طرح در بخش های مختلف عمرانی، جهاد کشاورزی، راه، زیست محیطی، بهداشت و درمان و بنیاد مسکن و روستایی، گفت: 17 طرح نیز در این هفته در گرمسار کلنگ زنی می شود که اعتبار آن 230 میلیارد ریال است.
داریوش طاهری، نزدیکی به مرکز کشور و ظرفیت مهم صنعتی را از ویژگی های شهرستان گرمسار دانست و خاطرنشان کرد : نگاه صنعتی با هدف افزایش اشتغال در حوزه صنعت با تمرکز بر بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.
فرماندار آرادان نیز در این آیین با اشاره به افتتاح 29 طرح با اعتبار 78 میلیارد ریال در بخش های عمرانی، جهاد کشاورزی، شهری و روستایی در شهرستان آرادان، گفت: در سال جاری بیش از 25 میلیارد ریال در بخش های آب شهری و روستایی برای ایجاد یک آب پایدار هزینه و اختصاص یافت.
سعید افشار نادری، به اعتبار ویژه در حوزه کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان آرادان اشاره و اضافه کرد: تلاش در تمام حوزه ها برای اشتغالزایی است که مشکلات جامعه برطرف شود.
حجت الاسلام سید علی رضا آرامی امام جمعه گرمسار و حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان و جمعی از مسوولان و مردم این دو شهرستان نیز در این آیین حضور داشتند.
سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان پیش از این آیین، ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهر ایوان کی با اهدای شاخه های گل با مقام والای شهدای این شهر تجدید میثاق کرد .
چاوشی در ادامه سفر خود به گرمسار نمایشگاه توامندی های صنعتی شهرک های صنعتی ایوان کی را در سالن بحران این شهر را افتتاح کرد، این نمایشگاه در 32 غرفه و با حضور شرکت هایی از شهر ک های صنعتی جنت آباد، ایوان کی، گرمسار از امروز به مدت یک هفته دایر شده است.
استاندار سمنان در ادامه آشیانه پرواز فرودگاه بلند پرواز ایوان کی را با ظرفیت 30 فروند هواپیما سبک و فوق سبک و با اعتبار 30 میلیارد ریال بخش خصوصی بهره برداری کرد، سپس سامانه کنترل آلودگی هوا شرکت ذوب آهن آسیا در شهرک صنعتی ایوان کی را با اعتبار 28 میلیارد ریال و حمایت بخش خصوصی افتتاح کرد .
همزمان با هفته دولت امسال در استان سمنان 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در حال بهره برداری است.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است و شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی شعار هفته دولت 97 تعیین شده است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.