به گزارش ایرنا، حضور مدیران دستگاه های اجرایی به همراه مسوولان نهادهای نظامی و انتظامی در گلزار مطهر شهدای شاهرود، آغاز بخش نخستین روز از هفته دولت در سال 97 بود. فرماندار شاهرود ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، در جمع مسوولان یادآور شد: برای رسیدن به نقطه کنونی و ایجاد اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب خون های بسیاری ریخته شده و مردم در دوره های مختلف بویژه جنگ تحمیلی رنج های فراوان کشیده اند و حال باید قدر آن را بدانیم.
محمد کرم محمدی با بیان اینکه اگر ثمره تلاش های مردم و نظام آسیب ببیند، همه آسیب خواهند دید افزود: امروز هم دشمن به دنبال آسیب زدن به اعتقادات مردم است اما باید بداند این ملت با سرمایه اجتماعی خود همه مشکلات را حل می کند.
وی همچنین پس از آن به همراه دیگر مدیران شهرستان برای دیدار با امام جمعه شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) حاضر شد.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در این هفته 145 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزارو685میلیارد ریال در شاهرود به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: روکش آسفالت آزادراه شاهرود-آزاد شهر، بهره برداری از گام دوم فولاد شاهرود و چندین طرح ورزشی، راه، راه آهن، کشاورزی و دیگر طرح های بخش خصوصی و دولتی از برنامه های این هفته است.
امام جمعه شاهرود هم در این دیدار بر لزوم ارائه دستاوردهای نظام به مردم تأکید کرد و گفت: دشمن از راه های مختلف در صدد آسیب رساندن به بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و می خواهد در بین مردم ناامیدی را ترویج کند اما باید با هوشیاری توطئه های آن را خنثی کرد.
حجت الاسلام عباس امینی با بیان اینکه دشمنان آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گور می برند، تصریح کرد: چهل سالگی انقلاب و بلوغ و شکوفایی آن بیش از هر زمان دیگر همچون خاری در چشم دشمنان است و آن ها نیز سعی بر ضربه زدن به نظام دارند اما مردم همیشه با مقاومت و پایداری جلوی پیشبرد اهداف دشمن را می گیرند.
امروز همچنین معاون استاندار سمنان در منزل شهیدان سید کمال و سید جمال میری حاضر شده و با خانواده آن شهیدان بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد.
حضور مدیران دستگاه های اجرایی پیش از نماز جمعه در محل مصلی و ملاقات با مردم و سخنرانی و ارائه برنامه های این هفته توسط فرماندار به نمازگزاران از دیگر برنامه های نخستین روز از هفته دولت در شاهرود بود.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.