به گزارش ایرنا، افتتاح این طرح با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر دو روزه به استان سمنان انجام شد و در این آیین سید شهاب الدین چاوشی استاندار، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستان های سمنان و سرخه حضور داشتند.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان درباره این طرح به ایرنا گفت: این تقاطع در مدت 36 ماه و با هزینه 197 میلیارد ریال اجرایی شد.
سید عبدالمجید نژادصفوی با بیان اینکه اجرای روشنایی روی پل این تقاطع غیرهمسطح در دستور کار قرار دارد، افزود: وجود برخی معارضات حقوقی در اجرا و تکمیل طرح، یکی از دلایل طولانی شدن اجرای آن بود.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به اینکه اجرای این طرح با هدف رفع نقطه حادثه خیز و ساماندهی ورودی شهر سمنان انجام شد، اضافه کرد: روان شدن تردد و بازشدن گره های ترافیکی از مزیت های این تقاطع غیرهمسطح در محور سمنان- مومن آباد است.
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز از فرودگاه سمنان، بیمارستان مهدیشهر و اجرای طرح راهسازی بخشی از محور فیروزکوه- سمنان بازدید کرد و در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان سمنان حضور یافت.
روز پنجشنبه نیز وزیر راه و شهرسازی در شهرستان شاهرود تقاطع غیرهمسطح مجن را کلنگ زنی و از چند طرح حوزه راه در شاهرود و دامغان بازدید کرد.
سه هزار و 784 کیلومتر راهِ استان سمنان که 600 کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد بخش مهمی از آن است، 2.1 درصد از راه های کشور را شامل می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.