به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی شاهرودی دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و کنونی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، با بیان اینکه هنوز نمی دانیم در آموزش و پرورش تابع کدام مدل هستیم، افزود: آسیب های وارد شده به آموزش و پرورش ناشی از سیاست زدگی است.
وی ورود مسائل سیاسی و جناحی به آموزش و پرورش را خیانت به کشور خواند و تصریح کرد: خانواده و آموزش و پرورش نخستین نهاد تأثیرگذار در رشد و پرورش انسان بوده و هر تغییری در آن ایجاد شود دیگر حوزه های سیاسی و اجتماعی را نیز متحول می کند.
حسینی شاهرودی با تأکید بر اینکه باید مبنای همه کارها فرهنگی باشد، اضافه کرد: آیا در چهار دهه گذشته اینگونه رفتار کرده ایم؟ حتی در مجلس نیز وقتی می خواهیم از فرهنگیان و دانش آموزان صحبت کنیم مسائلی همچون حقوق و پاداش مطرح می شود و برخی تصور می کنند مدیر موفق یعنی ساخت ساختمان های بیشتر و به کار گیری نیروی بیشتر در حالی که باید دید چقدر درخصوص تربیت نیروی انسانی کار انجام داده است.
وی ضعف های موجود در جامعه را ناشی از بی توجهی به آموزش و پرورش دانست و گفت: نگاه ما به آموزش و پرورش بیشتر ابزاری بوده و به جای قرار گرفتن اقتصاد در خدمت فرهنگ، این موضوع تغییر پیدا کرده است.
در این آیین از زحمات حمیدباباخانی تقدیر شده و سید محمد موسوی به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود منصوب شد.
31 هزار دانش آموز شاهرود در50 پیش دبستانی، 176 مدرسه دولتی و 32 مدرسه غیردولتی تحصیل می کنند، 12 مدرسه به صورت 2 نوبته فعال است.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.