آیت الله سید محمد شاهچراغی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : افزایش رونق اقتصادی در کشور تنها وظیفه دولت نیست بلکه باید آحاد جامعه و دیگر مسوولان نظام به دولتمردان کمک کنند.
وی اظهارداشت : ترویج خرید کالای ایرانی و تولید محصول با کیفیت اصلی ترین راه برای تقویت اقتصاد ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری است.
وی خاطرنشان کرد : نتیجه رشد و شکوفایی اقتصاد ، تامین منافع عمومی خواهد بود و بر این اساس این توصیه را می توان از جنس امر به معروف دانست.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به تلاش های دشمنان برای اعمال تحریم علیه ایران با هدف ایجاد مشکلات اقتصادی، گفت : یکی از مهمترین اهداف دشمنان از این تحریم ها ایجاد رکود، مشکلات اقتصادی و بیکاری برای جدا کردن مردم از نظام بوده است که با راهکارهای رهبری همیشه نقش برآب شده است.
شاهچراغی با اشاره به سیاست های اقتصادی مد نظر رهبر انقلاب ، ادامه داد : یکی از راهکارهای اساسی جلوگیری از نفوذ دشمنان اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه سمنان اضافه کرد : حمایت و خرید کالای ملی به خلاقیت فکر و اندیشه اندیشمندان و مبتکرین داخلی منجر می شود.
خطیب جمعه سمنان بیان داشت : اطلاع رسانی بیشتر به مردم در خصوص کیفیت عالی بعضی از کالاهای ملی امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
2 هزار و 10 واحد تولیدی و صنعتی در استان سمنان فعالیت دارد.
این استان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.