به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگاران افزود : توجه به معیشت اقشار جامعه یکی از اولویت های کاری این وزارتخانه است و دولت در این راستا قدم های چشمگیری در چند سال گذشته برداشته است.
وی اظهارداشت: دشمنان نظام همواره با تحریم های ناجوانمردانه درصدد اخلال در شرایط اقتصادی کشور هستند اما ما به این افراد می گوییم که جمهوری اسلامی این بار هم از این گردنه عبور خواهد کرد.
ربیعی ادامه داد : حفظ تعداد شاغلان موجود در بخش های مختلف اقتصادی و کاهش تدریجی آمار بیکاری از اولویت های کاری همه مسوولان و نهادهای اجرایی است که وزارت کار هم در این راستا تلاش می کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد : اتحاد و همدلی بین مسوولان و مردم‌ می تواند گره بسیاری از مشکلات را باز کند.
به گزارش ایرنا، شرکت در نشست شورای اداری و بهره برداری یک شرکت تعاونی در دامغان ، حضور در نشست مشترک شورای اشتغال با تشکل های تعاونی، شرکت در بیست و ششمین یادواره 94 شهید شرکت البرز شرقی در شاهرود، حضور در نشست شورای اشتغال استان، بهره برداری از مجموعه فرهنگی و تفریحی کارگران مهدیشهر، کلنگ زنی طرح توسعه شرکت املاح معدنی ایران در آرادان، بهره برداری و بازدید از مرکز تولید پوشاک خیّرین روستایی و کلنگ زنی انبارهای عمومی بازنشستگی در گرمسار از جمله برنامه های سفر 2 روزه ربیعی به استان سمنان است .
95 هزار و 82 تعاونی در کشور فعال است و در استان سمنان 1.22 درصد از تعاونی های کل کشور به تعداد هزار و 162 تعاونی فعال است.
65 درصد جمعیت استان سمنان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی است و سهم اشتغال استان در بخش خدمات حدود 48 درصد، در بخش صنعت و معدن حدود 37 درصد و در کشاورزی حدود 15 درصد است.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.